1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Jup, problemen met Xbone
     
  2. geertjuh

    geertjuh New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen met online komen. Kan de hele avond niet op FIFA komen. Hebt het spel digitaal volgens mij is dat het probleem...
     
  3. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Heb hem zelf ook digitaal, kon hem aan het begin niet opstarten maar zit er nu in terwijl andere dingen zoals EA Access en The Crew niet werken. Bij iemand anders werkt alles niet.
     
  4. geertjuh

    geertjuh New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt bijv COD wel heb ik niet de digitale versie van dus toch iets met content krijg daar ook een melding van. Mooi ruk dacht ff lekker avondje FUT te spelen...
     
  5. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Bizar, ik had zojuist 55 team fitness kaarten erop gezet voor 1100/1200 en gewoon 35 verkocht in 1 run. Heb er nog een paar honderd voor de verkoop dus hopelijk blijft dat zo doorgaan. :)

    Tevens heeft IEDEREEN Pele voor 5 loan wedstrijden gekregen, ook wel grappig om met die baas te spelen :D
     
  6. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Voor het eerst in alle jaren FIFA genoeg gespeeld om divisie 1 te halen en gelijk kampioen zonder verliespartij (7-3-0) Woot Woot!
     
  7. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  8. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Inderdaad, kun je ook ergens het aantal actieve spelers bekijken ofzo? Volgens mij hebben de priceranges alles gefucked
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Sinds de price ranges ben ik juist weer gaan spelen. Het is voor mensen die geen zin hebben om te handelen of bizar veel potjes te spelen nu een stuk leuker geworden. FUT was de laatste jaren echt weggezakt naar een verschrikkelijke mode waar mensen hun coins kochten in plaats van eerlijk verdienden.
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    In mijn ogen is er niet veel veranderd,je kan nog steeds handelen en spelers zijn goedkoper dus is het alleen maar leuker toch?Zelf deze week 800k winst met handelen en zojuist Tots Tevez en Tots Marchisio gekocht
     
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Het feit dat dit topic hartstikke dood is zegt genoeg
     
  12. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zegt genoeg over de mensen ja,als Ea iets aanpast wat mensen niet aanstaat stoppen ze gelijk met spelen,maar daarvoor wel gaan klagen dat alles zo duur is kwa coins
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heeft echter heel weinig te maken met de price ranges. Het aantal spelers daalde namelijk al snel voordat deze ingebracht werden. De slechte gameplay van de next-gen (bugs, verdedigende AI, overpowerde zig-zag running, zuigende keepere, etc) heeft veel gamers doen besluiten de controllers vaker weg te leggen, waarbij de price ranges wellicht de druppel was die de emmer deed overlopen.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  14. Jasonboersma

    Jasonboersma IDon'tKnow

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey,
    Ik heb sinds donderdag het volgende probleem
    als ik iemand in mn selectie wil zetten krijg ik een communicatie fout, en word k weer terug gestuurd naar het Fifa Hoofdmenu, Weet iemand hoe k dit probleem kan verhelpen? Heb fifa opnieuw geïnstalleerd, internet verbinding opnieuw ingesteld

    Bvd Jason
     

Deel Deze Pagina