HOE ZOU T MET DE PIEMEL VAN UPINSMOKE ZIJN WANT DIE IS NA DE NIEUWE GEARS GEWOON HELEMAAL UITGESISSERD WAT EEN BENDE
Goedemorgen mensen. Allemaal nog wakker? Respect!! Ik moet nog wachten tot 17.30 om dan op mijn dooie akkertje de Sony perscon te kijken.. Zoals ik gister liet merken vond ik die van MS maar meh... Wat heeft Sony gedaan?? Vette shit of zoals verwacht (qua voorspellingen) een stuk minder dan MS?
DIE NIEUWE GAME VAN GUERILLA IS FUCKING SICK TOMB RAIDER: THE MECHANICAL FUTURE DRAGON AGE DINOSAUR EDITION SONY >>>>>>> MICROSOFT
Duidelijk dus. X1 gaat in de verkoop en het geld dat ik eraan verdien gaat in een pot voor een gaming pc naast de ps4.
Let niet op @Modder-Eter en @Reckuuza Shenmue 3 komt. Meer heb je niet nodig om die gasten inwendig en uitwendig een orgasme te bezorgen haha... Ze roepen het pas tig jaar.
Maar let wel op mij verkoop je Xbox One maar want het is toch een waardeloze systeem zonder Shenmue 3
Maar niet op de X1 (zou je zien dat dat alsnog gebeurt). Sony: - The Last Guardian - Guerilla game: Zero Until Dawn (oid) - FFVII remake - Shenmue 3 - Mediaspeler met behoorlijk wat codec support - Weirde game van MM Was een goede conferentie voor Sony geloof ik?
Correct, maar ik heb Shenmue nooit gespeeld en ga dat waarschijnlijk ook niet doen, dus het boeit me zeer weinig. Voor mij is er nog geen reden om een PS4 te halen, ik wacht lekker Persona en God of War wel af