PS4 komt er wel.. vooralsnog zijn er te weinig echte Sony exclusives die ik zal gaan spelen. Degene die er zijn boeien me ook niets.
Lol, deze reacties..... Maar was een zeer goede persconf...geen spijt gehad dat ik mijn wekker ervoor gezet heb. Tijd vloog echt voorbij. Nutteloze gepraat was ook echt tot een minimum. Nice!
Wat ik het mooiste vind van de Sony conference tot nu toe is dat ze het woord remake of remasterd nog niet genoemd hebben. Geen deeltje zoveel van Killzone maar gewoon een dikke nieuwe ip. Ik mis alleen de morpheus waar ik erg naar uitkijk
Hahaha daar heb je gelijk in. In de laatste pagina's hier staat zeker wel 10000x het woord FAP. Tbh.. de enige exclusive game die ik op de MS con echt vet vond was Cuphead. Vanavond dus Sony kijken en dan oordelen.. Ga ook geen gameplay kijken. Wil clueless de con checken
Yoooo..., wat Sony heeft laten zien is veel 2016 of nog veel later materiaal. Shenmue zelfs eind 2017. Net iets teveel hype hier wat mij betreft Ik ga eerst voor de xboxone. Zie komend jaar nog niet veel bijzonders uitkomen voor de ps4.
Vraag me af waarom? Sony ziet toch zelf ook wel in dat Shenmue een stevig aantal fans heeft? Ze roepen al jaren om een vervolg. Om nu een crowd-funder/kickstarter te beginnen? Sorry ... maar dan eerst investeren om vervolgens daarna de game te kopen? Nah. Zeg al, vond Microsoft niet al te sterk dit jaar afgezien van wat prima exclusives. Sony was nog minder. Veel games die 2016 of zelfs 2017 pas komen. Krijg weer het Watch-Dogs gevoel bij het zien van bepaalde (schitterende) games. #neverforget