Inderdaad, zat net toevallig die nieuwe Ghost Recon te kijken. Prachtig hoor weer zo'n gaaf pre-rendered 'gameplay' filmpje, maar dit wordt het toch niet, ten eerste is het Ubisoft ten tweede zowel de PS4 als de Xone hebben niet de kracht om zoiets zo mooi te draaien. Dit alleen al omdat je nu al ziet hoever games gedowngrade moeten worden op de PS4 en Xone bij geleken de pc versies.
GHOST RECON MET VOERTUIGEN GHOST RECON DAT MOOIER IS DAN THE DIVISION IK WIL HET WANT IK JIZZ OVER DE HELE FRANCHISE GHOST RECON FOR FUCKING ME LEEVEEN IK WIL HET IK WIL HET IK WIL HET IK ONTPLOOOOF WAAR ZIJN MN PILLEN RRHAHAHAAAAAAA
Tot nu toe alles gezien en moet zeggen dat ik het een toffe E3 vind. Beste conferenties: 1. Sony, wat poepte zij een hoop games tevoorschijn zeg. Bijna iedere titel sprak me wel aan. 2. Bethesda. Ik ben totaal geen rpg fan maar wat ziet fallout er tof uit zeg! Ondertussen ben ik ook druk met Fallout shelter. 3. Ubisoft. Veel cgi maar desondanks toch veel toffe games laten zien. Jammer van AC deel 37. 4. Microsoft. Hololens was geweldig maar verder is het ieder jaar hetzelfde liedje; halo 33, Forza 29, gears 41. 5. EA. Teveel sportgames zoals altijd. Ik was alleen onder de indruk van raffled.
Daar ben ik het niet mee eens.. Gears hebben we al jaren niet meer gezien. Alleen was er nu eindelijk gameplay van Halo en idd een nieuwe Forza. Die niet veel tijd in beslag nam. Daarnaast is COD gelukkig eindelijk weg en lieten ze nu meer nieuwe first party games zien zoals Recore and Sea of Thieves.
http://www.gametrailers.com/videos/phk8z4/doom--2015--e3-2015--single-player-gameplay--stream- DIT IS ZO HEERLIJK.
Holy wtf, die nieuwe controller gaat $150 kosten!? Ik baalde al dat ik weer €70,- aan de kant moest gaan leggen voor een 3e controller terwijl er tegenwoordig geen eens splitscreen games meer zijn. €150 is veel te mal natuurlijk.