Ok Gears hebben we vorig jaar niet gezien, ik wil alleen aangeven dat MS te zeer leunt op bestaande franchises. Hierdoor heb na de vorige E3 besloten om geen Xbone te halen ondanks dat ik toch redelijk Xbox fan was. De games die Sony presenteert spreken me gewoon meer aan.
Zeg dat dan. Want zeggen dat de hele show weer typisch hetzelfde is als alle andere shows is gewoon niet waar. Juist nu is COD gelukkig weg en laten ze nieuwe IP's zien van first party en dan zeggen mensen alsnog dat het alleen maar Halo is. Gewoon raar. En dan hebben we nog de games die ze pas op Gamescom laten zien zoals Scalebound en Quantum Break. Ook weer nieuwe IP's en niet bestaande franschises.
Het blijft jammer dat Nintendo geen conference meer doet. Blijft toch altijd leuk om te kijken, die live conferences. Niet dat ik veel van Nintendo verwacht, maar het geeft toch een bepaald gevoel dat je met wat video's niet krijgt.
Nope. Battlefront is voornamelijk een MP game. Al zijn er wel "missions' die je alleen kunt spelen. Maar dat is meer MP met AI.
Nou, laat dan maar! Die controller was voor mij de highlight van de M$ show, samen met met de backwards compatibilty. Aangezien die 360-games ook weer betaald zijn eindigd het allemaal een beetje in een mineur. Dan blijft er eigenlijk alleen nog Fallout 4 met mods over, maar daar hoef ik Microsoft niet voor te bedanken. Edit: Oh ja, en Fable Legends als exlusive F2P.
Vraag me trouwens af ... games die je op de 360 had, zijn die opnieuw te downloaden of moet je dan ook daadwerkelijk de fysieke disc in bezit hebben om uberhaupt te spelen? Heb m'n 360 vorig jaar verkocht met alle games
OVER ANDERHALF UUR. POKEMON RPG OP WII U. MASSIVE OPEN WORLD KANTO REGION MET REAL TIME POKEMON BATTLES. BELIEVE. #JEMOEDER
Shenmeu 3 heeft al bijna zijn goal van 2.000.000 dollar bereikt op Kickstarter. Gaat hard . Fund nu het nog kan @Modder-Eter! Ik weet dat je door kan funden, maar dan zit je bij de eerste 2 mil Amen!
Geen Creditcard. Zodra ze Paypal activeren krijgen ze mijn 100 dollar. Ik snap niet waarom Nintendo dat niet zou doen. Instant money!
Gewoon je disc erin doen en je kan spelen. De drive herkent nu ook 360 games. Niet alles nog want het is nog in preview. Heb je je digitale versies dan staan ze bij ready to install.
Ah, ok! Ik had al meegekregen dat ze per 'batch' gereleased gaan worden. Ik heb de orginele Mass Effect ooit nog digitaal gekocht en die kan ik dan gelijk even uitproberen. Moet je je nog ergens aanmelden voor dat Game Preview gebeuren?