Je mag zeggen wat je wil... maar ik heb op de consoles nog geen betere graphics gezien dan The Order, 1886, inFamous en Shadow Fall. En dan is Shadow Fall ook nog eens een launch game. Uncharted 4 en Horizon doen daar graphics wise gewoon even een schepje bovenop (alsof het niets is). Daarnaast staan Guerrilla games games en Naughty Dogs bekend om hun grafische prestaties. Dus qua downgraden zal het wel mee vallen hoor. En deze games kan je niet vergelijken met Watch Dogs...Ubisoft downgrade 3 kwart van hun titels. The Division gaan ze ook verneuken.
Sorry hoor, maar ik denk niet dat Uncharted boven the Order gaat zitten qua graphics. The Order is echt een powerhouse op dat gebied en alles dat het deed maakte dat mogelijk zoals de letterboxes en het genre. Ook zag Ryse er denk ik wel beter uit dan Shadow Fall. Bij Guerilla houdt iedereen even een slag om de arm wegens KZ2 denk ik, alhoewel ik niet verwacht dat Guerilla zich daar ooit nog aan gaat branden. Moet wel zeggen dat ik de nuchtere houding van mensen niet snap. Ik ben hyped als fuck.
Final Fantasy World is multiplatform? Ze lieten het maar 1 sec zien maar er stond play it first on ps4 en ps vita. Daarmee ga ik er vanuit dat het ook op andere platforms komt?
Uncharted komt een jaar later uit he? Een jaar.. tuurlijk gaat die grafisch boven The Order. Uncharted is HET kindje van Sony he?
Je hoeft niet met grafische kracht te smijten om een game te verkopen natuurlijk. Horizon, Uncharted en noem zo maar op zagen er fantastisch uit. Zeg niet dat het niet kan ... maar ik ben niet zo happig op deze "gameplay" video's die uiteindelijk geen gameplay video's blijken te zijn. Echte in-house ontwikkelaars zoals Naughty Dog en Guerilla Games kunnen echt het maximale (wat op de huidige ontwikkelaars-kits mogelijk is) uit de console persen. Dat is ook hetgeen wat echt ontbreekt bij Microsoft. Een developer die het maximale uit het apparaat kan halen. Zal ongetwijfeld nog komen, daar niet van. Niet vergeten, de meeste getoonde games van Sony komen pas over een jaar. Dus die hebben nog tijd zat om alles te tweaken. Microsoft heeft de oorlog met Sony al verloren toen het voormalige hoofd van Microsoft de One aankondigde. Zo belachelijk veel slechte publiciteit. Sta ik soms nog steeds van te kijken. Voor mij is er (vooralsnog) nog geen reden om een PS4 aan te schaffen. Weet alleen wel 99,9% zeker dat er een PS4 komt. Ik vergelijk games niet met Watch-Dogs. Ik geef alleen aan dat je niet alles moet geloven wat je ziet Een game kan nu nog zo mooi gebracht worden ... het is het uiteindelijke spel wat telt. Vergelijk Watch-Dogs tijdens de E3 presentatie nu maar eens met dat stomend stuk stront van nu. Again, niet alles geloven wat je ziet. Desalniettemin was het zeer indrukwekkend wat er geshowed werd.
Ik zat er ook op te wachten van MS, toch wel redelijk teleurstellend wat MS liet zien betreft games. Jammer dan maar op gamescom.
De joystick en backwards-compatibility vond ik meer dan genoeg. Halo of Gears doen me vrij weinig meer. Tijd heb ik wel zo'n beetje gehad Dat Rare-Replay pack was wel geniaal. Denk dat merendeel van die games die daar in zitten ik helemaal kapot heb gespeeld. Battletoads ... naar spelletje. Nooit uitgespeeld.
Controller is leuk maar 150 euro? really? BC is te laat, dit had MS gelijk in het begin moeten doen. Zoals ik al eerder heb gepost, ik ga niet meer terug naar de oude games, ik heb die zooi achter me gelaten, ook heb ik nog een backlog die al door Destiny wordt tegengehouden Was even vergeten inderdaad dat die nieuwe rare game er wel verdomd goed uit zag, maar het was in mijn ogen te mager.
Haha en kuttige Battlefield Star Wars edition op het eind. Wat ben ik serieus blij dat ik naar bed ben gegaan. Tofste was Batman trailer.
Mede dankzij die weggelaten functies, een waardeloze E3 2013, slechte publiciteit etc. heeft de One een enorme achterstand. Eentje die niet meer ingehaald word. Een console moet er zijn om te gamen. Al die extra functies (zoals tv-kijken en als een mongool lopen zwaaien naar Kinect) moet bijzaak zijn. Niet meer, niet minder. Maakt mij allemaal niks uit. Ben blij met m'n XBONE.
Alles kan nog gebeuren, MS kan ook met die nieuwe techniek (hololens) huge inlopen. Vond dat geweldig om te zien.
Haha laatste COD die ik heb gespeeld is BO1 (voornamelijk voor zombies). Heb echt weinig met die futuristische shit.. geef mij maar weer een COD zoals World at War.
The World of Final Fantasy is volgens mij console exclusief. Dat zeiden ze volgens mij tijdens de persconferentie.
Geef mij maar een COD die VERNIEUWEND is. Alles is al jaren hetzelfde. MW3 was verschrikkelijk. BO2 was leuk. Ghosts was waardeloos. AW is waardeloos. BO3 ... tja. Als ze alle ellende die in AW eruit slopen kan het leuk worden. Treyarch is momenteel echt de enige studio die mijn interesse in heel die franchise weer kan herstellen. Waarom niet een COD-MMO? Een mix tussen PlanetSide/Battlefield en COD? Man... lijkt me geweldig. Met je maten in een helikopter stappen, ergens heen vliegen en een locatie veroveren. Vechten tegen AI of echte spelers.
Ja weet ik, heb ik ook overwogen. Maar door die rare resolutie viel er wat meer in te stoppen. Ik hoop het van harte, maar ik denk dat het elkaar niet ver gaat ontlopen. Je bent niet wijs.
Volgens CoD liefhebbers is de studio die verantwoordelijk is voor BO3 wel 'de beste'. Daarmee zeg je in mijn ogen vrijwel automatisch dat die andere 2 ruk zijn. Moet wel eerlijk toegeven dat ik me nog wel even vermaakt hebt met BO2, maar met dat ze die exo suits meenemen haak ik al af. BO3 gaat zich nooit staande houden tussen het geweld van Halo, Battlefront, Fallout, PvZ, GoW en Rainbow 6.