Nieuwe console die qua power mee kan doen met alle multiplats + all Nintendo exclusives = win. Waarschijnlijk halen ze XO specs maar half dus who cares.
Hoe kan dit he? Hoe...de fuck kan dit? Joh als ik nog hardcore Ninty fan was geweest had ik echt kunnen janken nu. We realiseren ons allemaal dat Wii U niet extreem lang meer heeft...maar wat was er nou echt nieuw voor Wii U? Star Fox....tjah....tjah. Ik kan niet eens hyped raken voor hun NX op deze manier, dit was gewoon verschrikkelijk teleurstellend. Vorig jaar hadden we Zelda. God dat was mooi....je wordt dan lekker gemaakt met een holiday 2016 release, ineens uit het niets dat uitstel. Alles ineens onzeker over de game. Dan verwacht je iets speciaals bij E3.......en dan.........nee joh, of course niets.
Het was toen toch al duidelijk dat de Wii U opgegeven is. Zelda is uitgesteld omdat het vast een launchtitel wordt voor de nieuwe console. De nieuwe Retro game wordt vast ook NX.
JUST CAUSE 3 HITMAN WOEEEEEEEEH PREPARE VOOR DE BESTE PERSCONFERENTIE OP PC NA VAN DEZE E3 SLETJES HYPE HYPE HYPE HYPEEEEEEEEEEEE
Zou tof zijn als Nintendo zich qua hardware alleen nog richt op de handhelds en de Wii U-achtige games uitbrengt op PC, Xbox One en PS4. Maar dat zal wel niet gebeuren...
Dat Twitch is wel echt bagger he, we leven in een fucking HD/UHD/Glasvezel tijdperk zit ik nog naar pixels te kijken...