[TV] Game of Thrones [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 31 mrt 2013.

1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Lekker aflevering hoor. Maar wel teveel voor in een aflevering, helemaal geen verhaal of diepgang deze aflevering. De eerste afleveringen van dit seizoen wel maar toen was het te saai. Midden weg? Hallo?!
    Myrcella vergiftigd, waar het eerst nog een tijdje duurde voor je wist wie. Is het nu meteen de volgende seconde in beeld, meh
    Beter volgend seizoen een goede midden weg!

2. Cyndris

Cyndris Member

Leuk Bevonden:
    369
    Leek me vanaf die kus al vrij duidelijk dat Myrcella vergiftigd zou worden.

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    ja ik bedoel ook het hele geheel zou eerder een stuk vager geweest zijn zodat we nog een weet aan het speculeren waren. Nu is het al meteen duidelijk, en als je idd een opgelet kijkt. Al duidelijk voor het is gebeurd

4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Denk t niet, volgens mij confirmde iemand al ergens in een interview dat Snow er niet meer in zit. Pff heb r zelfs over gedroomd man 8) R.I.P.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    He'll be back.

Plotholes enzo.

Verstuurd vanaf mijn George R.R. Martin Killmobiel

Yellow 13 en Reckuuza vinden dit leuk.
  6. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Denk je nou echt dat acteurs iets mogen vertellen over de afloop van GoT? Tuurlijk zegt ie dat ie gewoon dood is. Jouw theorie over de terugkeer van Snow zal hoogstwaarschijnlijk gebeuren.

7. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ze gaan ook heus niet vertellen dat hij volgend seizoen gewoon weer terugkomt, anders hadden ze dat zelf wel in de aflevering laten zien.

En hij komt sowieso terug, de vraag is alleen hoe. Melisandre die net terugkomt voor zijn dood is gewoon te obvious, dus ik hoop niet dat zij het daadwerkelijk gaat doen of dat in ieder geval haar poging faalt. Of Jon moet iets van zijn persoonlijkheid verliezen als hij weer terugkomt, anders zou het echt te simpel worden allemaal.

8. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Zit iedereen gewoon in de denial fase of
    komt ie echt terug? Hoeveel % is de kans?

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Inb4 Melisandre wordt vermoord door Ollie :+

69%

Terugkeer Stannis is 420%

10. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Wat een matige aflevering. Totaal over de top qua gore, cunts, mensen afmaken etc zonder enig verhaal. Ik vond het echt nergens over gaan. Dat verhaal van het kleine Stark meisje is ook nog eens rete irritant.

AnubisNefer en Reckuuza vinden dit leuk.
  11. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
  12. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Als hij niet terugkomt is het gewoon ronduit kut.. komt hij wel terug dan ben ik bang dat het een slap verhaal wordt.

13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Diiitt
    En niemand leest dit?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Even snel doorgelezen, maar ik ben het er maar deels mee eens. Vorige seizoenen vond ik het wel sterk hoe ze om gingen met hoofdpersonen. Hoofdpersoon of niet, je kan gewoon dood gaan in de serie (of niet), je bent geen special snowflake, dit is het verhaal, deal with it. Dat gaf de serie iets onvoorspelbaars in vergelijking tot andere series waar de helden zelden/nooit/in de laatste ep van de hele serie dood gaan. Echter nu heb ik bij GoT het omgekeerde gevoel en ga ik de dag voor S06E10 gokken wie van de hoofdkarakters nu allemaal dood gaan. Zonde.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  15. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    Ja ik had bij elke scene nu van ok waarom wordt dit nog getoond, er moet binnen 10sec wel wat leips gebeuren. En ja hoor.

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is de grootste anti-climax die ik in elk geval in een serie heb gezien. Zelfs het einde van The Hobbit 2 viel niet zo tegen, dus het begin van seizoen 6 word waarschijnlijk erg kut.

17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.955
    If Jon is actually dead, I don't think I'll even continue watching/reading. There's just no point.

How I see it going after that is Dany shows up in Westeros and is uncontested until she accidentally trips down some stairs and breaks her neck and dies. Then Roose just conquers the Kingdom with 20 good men

Dit

18. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik vind het ook mooi geweest met het uitmoorden van de hoofdpersonages. Ik heb alleen Tyrion nog die ik support. Voor de rest is er weinig meer over. Zelfs Arya is niet de coole ninja aan het worden dat ik hoopte. Misschien komt het er nog van. Had ook gehoopt dat Sansa iets harder was geworden en wellicht zelfs Roose om haar vinger kon winden, maar dat blijft een meisje met iets te veel trauma´s.

Roose, Ramsay, Cersei, Peter, alle Nights Watch faggots, Melissandre en alle Sparrows mogen dood. De rest moet blijven leven.

Die unsullied zou ik trouwens ook op Marktplaats zetten. Ik snap niet dat ze niet een paar martial artists hebben ingehuurd die lekker gek doen. Dit zijn gewoon star wars stormtroopers zonder ballen.

Verder vind ik het een toffe serie.

Laatst bewerkt: 17 jun 2015
    L.A., Reckuuza en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Arya verhaallijn juist het tofste.
    Echt heerlijk hoe ze Trant afmaakte. Bruut.

20. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dude. Je haalt de woorden uit mijn mond.

Dank je wel.

Deel Deze Pagina