Euh, ben ik dat überhaupt? Ik rijdt in andere kleurtjes... En een lul ben ik natuurlijk al helemaal niet
Ik ben het toch niet helemaal met je eens hoor... Je had inderdaad een erg goede start, maar je neemt bewust het risico door hem er als 3e naast te zetten, ook nog eens aan de binnenkant (waardoor jij zelf geen kant meer op kan en jouw lijn hun lijnen gegarandeerd gaan kruisen). Met 2 auto's door die dramatische 1e gaan is al haast niet te doen, maar met 3 man gaat natuurlijk nooit lukken (ze zien je ook nog lastig aankomen in het gedrang). Mijn inziens had je je iets meer in kunnen houden en achter de voorste rijders aan kunnen sluiten. Dan is de kans veel groter dat je zonder kleerscheuren uit de 1e sectie komt. Maar goed, dat is achteraf makkelijk analyseren natuurlijk.
Ik moet toegeven dat ik ook een paar onbedoelde tikjes uit heb gedeeld. Ik moet toch nog iets conservatiever rijden wellicht.
En nu ik er nog wat beter naar kijk, ben ik het nog minder met je eens Wat betreft het 2e stuk dan. Jij haalt mij aan de binnenkant in (terecht ook, want ik was volledig m'n snelheid kwijt door een fout daarvoor) maar houdt vervolgens de reguliere racelijn aan. Daar zit ik dan nog, want ik ga niet het gras op. Wij raken elkaar daardoor en blijven dan weer eens aan elkaar plakken (zeer hinderlijke bug overigens). Pim plukt daar de vruchten van en zet hem er volgens bij jou er naast. Waarschijnlijk heb je dat toen niet gezien, omdat je meer op mij gefocust was. Daardoor stuur jij in terwijl Pim daar al zit.
Laatst bewerkt: 17 jun 2015