1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

E3 2015

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 13 mei 2015.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ik ben nog steeds aan het fappen. Ik hoop dat ik 2017 nog haal. :+
     
    Metal Mark vindt dit leuk.
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is geweldig nieuws dat de game gaat komen. we gaan gewoon een echt eind krijgen nu. Maar hoe zit het precies. Hoeveel moet ik betalen nu zodat de game eigenlijk al van mij is?
     
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    29 dollar.
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    29dollar. Ga ik ook maar doen. Wil er ook bij horen

     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh my, das geen geld!

    Ik hoor van sommige vrienden en kennissen dat zij de E3 matig vonden, grote teleurstelling, een van de slechtste sinds tijden. Dat soort dingen hoorde ik voorbij komen. Euh......hoe dan? Ik vond juist veel E3's van de afgelopen tijd juist daar op lijken, dit was een van de betere sinds tijden. Daarnaast waren de meeste vrienden van mij zeer te spreken over Sony games zoals Horizon en Ucharted 4, maar twee ervan vonden Horizon niets speciaals, grafisch ook niet.

    Again...hoe dan? Hoe kan iemand die graphics niet prachtig vinden? Toen vroeg ik wat ze er niet speciaal aan vonden, want dit ziet er toch prachtig uit? ''Dan heb je zeker stront in je ogen?''.

    Euhhhhhhh....:D
     
  6. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat een heerlijk nieuws dat Kingdom Hearts 3 eindelijk is aangekondigd zeg:). De eerste twee delen zijn toch de games waarmee ik ben opgegroeid vroeger. Ga deze dus ook zeker nog halen als ie over een paar jaar klaar is. Denk dat ik me er nog hartstikke mee kan vermaken, ook al is het natuurlijk een beetje een kinderspel met het hele Disney gebeuren.
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De game was toch al lang aangekondigd? :+

    En @BigKabuto : Is inderdaad niet heel duur. Ik wacht nog steeds op Paypal, en dan voor de 100 dollar tier. :cool:
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    (console) Exclusive voor de PS4 klappers:

    - Horizon
    - NieR2 (fuck yeah!)
    - Shenmue 3
    - Uncharted 4
    - Star Ocean
    - The Last Guardian

    Mis ik nog iets?

    Is de minimale inleg voor Shenmue 3 echt 29 dollar? Waar kan ik inleggen? :cool:
     
  9. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    The Last Guardian? :+

    Edit: hier kan je trouwens funden: https://www.kickstarter.com/projects/ysnet/shenmue-3/description
     
    Kevf vindt dit leuk.
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Metal Gear, Battlefront, Hitman, Deus Ex, Mirror's Edge. Fijn eind 15/begin 16.

    [​IMG]

    Voor de rest deed het me weinig qua games. Val echt in slaap bij bijna alle gameplay filmpjes zoals bijvoorbeeld Uncharted 4 en Tomb Raider, been there done that. Al had ik dat ook bij Deus Ex-gameplay eigenlijk. Over FPS's maar nog niet te beginnen, wat een stilstaand genre is dat.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hitman is wel episodisch en dat vind ik aan de ene kant best jammer. Hangt een beetje ervan af hoeveel missies we bij launch krijgen. Ook vind ik zijn nieuwe look gewoon fucked up. Irritante kut smile, veel te clean en prettyboy allemaal. Ik prefeer 47's Absolution ijskoude boze blik veel meer.


    Oh oh Nintendo toch
     
  12. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    [​IMG]
     
    Rienbu en Alexknl vinden dit leuk.
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Matig is een zwaar woord. Ik vond vooral de nieuwe gadgets van Microsoft wel de moeite waard. Qua games, tjah, deeltje zoveel hiervan, deeltje zoveel daarvan, remakeje hier, remaster daar. Lang verwachte sequals, backwards compatibility. De downgrade van The Division en nieuwe games waar de downgrade nog moet komen. Als fan ben ik blij met games als Fallout, GoW1 en Battlefront, maar als neutrale gamer kan ik me voorstellen dat het niet bijzonder was.

    Street Fighter 5?
     
  14. Robbdie

    Robbdie Active Member

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    11
    Oh echt? Dacht dat dat allemaal niet officieel was eigenlijk. Maar goed, ik ben dan ook niet zo op de hoogte van gamenieuws en dergelijke als anderen hier. Zie altijd wel wat er uit komt en of het vet is:+.

    Oh ik quote de verkeerde zie ik, moest naar een user van een paar posts boven jou.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    World of Final Fantasy is voorlopig ook alleen aangekondigd voor de PS4 en de Vita.

    En je hebt Dreams, de nieuwe "game" van Media Molecule.
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Dus Nier 2 en Star Ocean ook nog eens PS4 exclusives?? Jeetje, Sony gaf toe dat de 1st party exclusives schaars zijn en hard hun best doen om met een goede show te komen. Microsoft daarentegen blaaste keihard van de toren en gaf dan ook een goede show weg.
    Toch vind ik dat Sony qua games de meest vette shit heeft laten met voor mij de titel next-gen waardig..
    Microsoft heeft mij niet overtuigd qua games, verre van zelfs op mss 2 titels na. Maar op gamescom gaan ze vast betere dingen laten zien.
    Ben benieuwd wat Parijs voor ons in petto heeft als Sony daar opkomt. We hebben nog Rime, Wild, de nieuwe god of war en een nieuwe Quantic Dream game. Greatness awaits Indeed.
     
  17. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ook lekker dat Killer Instinct en de Gears of War remaster gewoon naar de PC komen. Zo hoef ik echt nooit een Xbox One te kopen.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik verwacht sowieso een duidelijke gameplay video van Scalebound en Crackdown en ben er behoorlijk benieuwd naar. Quantum Break uiteraard ook en hopelijk met een releasedatum. Phil Spencer beloofde meer nieuwe aankondigingen....maar ach dat zullen we allemaal wel zien. Gewoon lekker uitkijken naar die drie titels in ieder geval.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
  20. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Persona 5 komt dit jaar nog uit voor de PS4.
     

Deel Deze Pagina