Bedoelde het ook sarcastisch. No offense bruh! Gameplay zag er strak uit. Wel enorm gescript maar dat mag de pret niet drukken. Geluid was echt prima in orde en grafisch zag het er ook prima uit! Wel grappig dat aan het einde van het YouTube filmpje je een Co-Op trailer link zag staan.
Ik heb deze game allang in de pre-order staan. Dat was geen verkeerde keuze Deze game is insane. Te bruut gewoon.
Gameplay bij EA vond ik okeeetjes..Gameplay bij Sony heeft me wel een beetje weggeblazen. Maar ik weet nog niet of ik hem ga halen. Vind het een beetje jammer dat het alleen MP is...had liever ook een vette SP gehad.
De beelden die getoond werden deden precies wat ik er van gehoopt had Heerlijk SW Battlefront spelen tijdens de release van SW episode 7.
Begin nu toch wel een beetje te twijfelen, die video's zijn echt gruwelijk goed. Ben alleen niet echt meer van de shooters tegenwoordig, Halo uitgezonderd. Om dan binnen een maand 2 FPS games te kopen en tussendoor ook nog Fallout 4.. Denk dat ik hem iets later haal. Het najaar begint nu wel heel erg vol te zitten met vette games, maar dat is geen reden tot klagen.
Ik zit straks tot en met februari/maart in het buitenland. Als ik dan thuiskom mag ik Fallout 4, Rainbow Six Siege, Battlefront, The Division en eventueel Halo 5 gaan halen. Dan heb je ook nog Doom en Gears remastered en ben ik van plan af en toe nog Battlefield te spelen. Als ik het zo bekijk kan ik beter gewoon wegblijven...
Weet niet man, verwacht niet dat deze game beter verkoopt dan Halo. Star Wars is natuurlijk een hele sterke franchise, maar Halo is toch wel het vlaggenschip van Xbox. Zit volgens mij een week of 2-3 tussen.