10-11-15 bedoel je, stond hier een paar pagina's geleden ook al. Yellow haalt zijn gamenieuws van nu.nl en bol.com blijkbaar.
Wie gaat er voor de Pip Boy Edition? Ik twijfel. Heb pre-order met acceptgiro staan, kan altijd annuleren. Wel tof als collectible, net als de Fallout 3 bobblehead.
heb pipboy editie (PS4) besteld,.... kon het toch niet laten,... deeltje 3 is een van mijn alltime favs
Gaat hem niet worden voor mij denk ik. Leuk die Pip boy, maar wat doe je er uiteindelijk echt mee? Je gaat echt niet gamen met dat ding op je arm en dat je dan die app checkt. Ik denk dat ik hem gewoon digitaal haal.
Wel jammer dat je in de US of UK (weet niet zeker meer) nog een Vault-Boy Bobblehead erbij krijgt. Dat had het voor mij wel afgemaakt haha
Ja natuurlijk doe je er niks mee. We spelen toch ook niet met de figures van de andere special editions?
Het is eigenlijk gewoon om neer te zetten inderdaad en persoonlijk vind ik het dat soort bedragen niet waard.
Volgens mij is die pipboy niet helemaal BlackBerry-proof . Vind het leuk zo'n LE hoor, maar heb er zelf het geld niet voor over. Heeft verder niets te maken met wel of geen fan zijn.
Een beetje jammer dat je pipboy maar een stuk plastic is zonder je telefoon. Ik vraag me af of iedereen weet dat er geen scherm inzit. Als je bijvoorbeeld naar de beschrijving van Bol.com kijkt staat er nergens bij dat het scherm daadwerkelijk je mobiel is. Daarnaast vraag ik me af hoe mooi je telefoon erin komt te zitten aangezien hij voor meerdere modellen geschikt moet zijn.
Zo'n raar argument is dat toch niet. Mensen die geen fan zijn van de serie kopen dit sowieso niet snel, maar de echte fans kopen dit bijna zonder na te denken hoor
Bullshit, ik vond Fallout ook fantastisch maar om zoveel meer te betalen voor een stuk plastic vind ik zwaar overdreven.
Ach, mensen geven ook honderden euro's uit aan cosplay kostuums van hun favoriete games. Ieder zijn ding zullen we maar zeggen. Dat is een erg goede opmerking Ypuh! Sommige mods zijn namelijk behoorlijk "cheaty". Maar goed, op PC worden de Steam achievements ook niet uitgeschakeld als je een mod draait (bijvoorbeeld bij Skyrim). Ik denk wel dat sommige grote / total conversion mods totaal worden geweerd op de console. Zoiets als hieronder (ja, dit is Skyrim ). Aan de andere kant: boeien als het slecht draait. Gebruiker draagt zelf verantwoordelijkheid voor wat hij download (dat wordt disclaimers ondertekenen).