Jammer hoor dat je niet kan opnemen... net zieke longshot no scope op Canals! Ziet er trouwens echt mooi uit Canals. Awesome!
Net ook een paar potjes gespeeld. Wel weer even wennen, het is echt zo anders dan andere shooters. Ziet er goed uit en heb gelijk zin in Gears 4! Helaas gaat dat nog wel even duren...
Haha, die zaag animatie is wel slecht. Die moeten ze nog even tweaken. Je zaagt gewoon in de lucht steeds!
Sowieso zitten er nogal wel bugs in. Geluid is inderdaad een issue. Voetstappen hoor je amper tot niet en ook nades amper tot niet. Verder als je iemand downed dat ie opeens 26 meter verder op ligt. Shotty lijkt exact dezelfde problemen te hebben als begin van Gears 2. Enemies die blijven hangen als ze zijn gedowned. Maar goed, ik geniet verder wel . Qua gameplay voelt het heel erg aan als deel 1 en dat is erg fijn.
Gister aardig wat potjes gespeeld en het is lekker! Die sniper is ook echt heerlijk, teveel zieke no-scopes!
Top spel. Maar volgens mij is er weer sprake van een hostend team. De ene keer schiet je je magazijn leeg en gebeurd er niks en wanneer je van team wisselt spatten ze uit elkssr zonder a.r.
Dedicated servers. Je kan de server zelfs selecteren. Maar heb dat ook wel gemerkt. Denk dat sommige mensen hun verbinding gewoon crap is. Gisteren had ik een Raam die ik 2x hard aimde in zn rug en hij draait zich om en knalt mij in 1x
Play the beta today (from June 17 at 9:30 AM PST to June 18 at 9:00 AM) to earn the exclusive weapon skin shown in the image in the retail copy of Gears of War: Ultimate Edition! Today’s settings are: Maps: Gridlock, Canals, plus NEW MAP WAR MACHINE (by community vote on Twitter) Modes: Team Deathmatch / King of the Hill Active Reloads: OFF Self-Revive: ON Respawn Timer: 15 seconds