1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War Ultimate Edition

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat ik wel erg ruk vind is dat je geen vrienden kan inviten of joinen
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Weet ik, was reactie op smoke. Ik heb het zelf ook steeds, maar kon eerst volgens hem niet. Zie een paar posts terug. Je ziet het ook regelmatig op ghost cam. Hopelijk fix in retail.
     
  3. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel jammer dat ze de mp niet helemaal vernieuwen. Alle maps van 1 2 3 en dingen zoals meatshield, grenade tag in muren etc. Hoop dat ze niet ieder half jaar met een remake komen en dat ze die van 2 en 3 dus achterwege laten, zodat de fanbase versplinterd wordt over diverse mp games.

    Vandaag de verkoper van MM Hoorn gesproken. Hij zegt dat er hoogsstwaarschijnlijk een pre order bonus komt in de vorm van een dlc character.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Niet echt verrassend... was met Gears 3 ook.

    Trouwens, DBNO kills maken is ook soms kut met de Gnasher. Dikke sponge! 8)
     
  5. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik snap niet dat het sponged enzo. Gaan ze het wiel weer opnieuw uitvinden....
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die medewerker weet dat direct een dag later? Zaterdag thrashball cole
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Wow, damn. Het speelt wel lekker, maar het gaat wel echt voor de keiharde Gears 1 experience. Elke game zit er zo'n gast tussen die gewoon niet kapot te krijgen is, maar zelf heeft hij niks anders dan gibs en one shot downs, back to 2006 lijkt wel.

    Ik was een monster in Gears 1 destijds, maar ik had wel gehoopt op wat betere matchmaking of servers o.i.d. ook al is het een beta.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Apart heb echt niks gemerkt nog. Heerlijke servers. Matchmaking echt binnen 5 seconden en 4 ping naar de amsterdam servers.
     
  9. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ah een remake van veruit de vetste Gears, ze hebben zelf ook eindelijk door dat ze nadien hun mojo kwijt waren. Jammer genoeg heb ik geen XboxOne en kan ik niemand rapen :mad:

    Maar houden ze het wel puur zoals Gears 1 was? Dus geen fucking stopping power, smokes die stunnen, grenades die je aan muren kan taggen en de andere overbodige bulshit uit de latere delen(al die extra wapens bijvoorbeeld).
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nope. Pure GoW 1. Heb het gevoel dat ze ook juist die gedaan hebben omdat ze met nieuwe Gears ook weer die kant op willen. Ook qua SP.
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja dat is natuurlijk puur geluk dat ie het me vertelde. Welke character wist hij niet. De prijs gaat tussen de 40 en 50 euro zijn.
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204

    Het is gewoon Gears 1 met een licht Gears 3 sausje. Weapon skins, TDM etc.
     
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Het speelt wel echt als Gears 1, maar heb geen idee wat er aan de hand is, ik point blank net iemand 3 keer en er gebeurt niks, maar ik word wel elke keer in 1 schot gegibbed. Echt fucked up.
     
  14. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ah the memories van Gears 1, wat heb ik bizar veel uren in die game zitten :) Al die clans in Nederland, was echt een toffe tijd voor Esports-community in Nederland.
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    TrueStarz for life, jwt.
     
  16. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Haha nice daar heb ik destijds met Shockwave Gaming(wat een debiele namen als ik erop terugkijk) vast nog tegen gespeeld.
     
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Was dat in de tijd vsn Mauperd qg. Haha
     
  18. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Toen zat Mauperd nog in PG ja, die gast had zon grote bek, hij ging de Nederlandse Esport-scene wel ff groot maken. Al die plannen zijn helemaal niks van terecht gekomen. Hij had zelfs de beste clan van Nederland(Quality Gaming) eigenhandig ten gronde gericht als ik het goed heb. Haha good times.

    PG, qG, SG, HLH, Envy, iQ, aoD, zoveel clans toen. Het erge is dat ik ze nog allemaal ken :p
     
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Achteraf gezien heb je helemaal gelijk haha, maar destijds was het zo vet, moet zeggen dat ik die tijden qua online gamen toch wel mis hoor haha.

    Maar na ff wat potjes gespeeld te hebben, als ze dat fixen met die inconsistency met betrekking tot de shotgun (ik weet dat het Gears 1 is, maar damn.. vroeger was dat gewoon puur verbinding, met dedis zou dit niet meer zo erg kunnen zijn) dan ben ik zeker on board hiervoor.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Is het niet zo dat ze de aim van de shotguns veranderd hebben?
    Las dat de pellets nu niet meer uit de barrel komen maa meer vanuit het midden van het scherm.
     

Deel Deze Pagina