h ttp://www.twitch.tv/nintendo/v/6277500 Vanaf 4 uur 24 minuten. Waarom laat Nintendo dit niet zien tijdens hun Direct? Die shit is 100 keer beter en mooier dan alles wat zij hebben laten zien. En het is nog een downloadable game ook. Edit: Kut xbw. Ik wil gewoon die link plaatsen.
Dit bedoelde ik dus (Zonder Twitch en puur alleen deze game, dat scheelt): WTF Nintendo? Oh, de game wordt ook door een team van 5 man gemaakt, misschien is dat ook nog wel een reden dat nog niet alles perfect is. Daar kwam ik net achter.
Recore van Keji Inafune (Mega Man, Mighty Number 9) en Armature (dude(s) die Metroid Prime games hebben gemaakt). Ik maak er zo wel een post van in Games denk ik.
Een collector's edition zonder fysiek spel voor je gamecollectie, veel gekker moet het toch niet worden. Lijkt me niet dat dit juist is, is anders wel heel erg apart.
Ik koop al m'n games al sinds de NES in de winkel, mijn collectie is intussen eigenlijk best wel nice. Ieder z'n ding man. Koop ook weleens digitaal, maar wanneer ik de keuze heb ga ik altijd voor een ouderwets hoesje.
Het is dus wel zo. Je krijgt enkel de digitale versie. En dan betaal je nog 250 dollar/euro voor deze editie ook.