[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Eerste online lobby die ik join, het circuit wordt geladen maar ik kan niet op drive klikken...

2. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou begint fijn....nou zijn er wel problemen met de servers van MS las ik op het Pcars forum...

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Tsja, was te verwachten. In de patch notes stond verder ook niet dat dat gefixt zou worden.

4. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Holy shit ze hebben de FFB opgeschroefd hoor. Heb verschillende auto's geprobeerd maar na twee rondjes begin ik het gewoon al in mijn arme te voelen. Misschien moet ik de FFB gewoon zelf even terugschroeven want die staat nu op 100 volgens mij.

5. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Het eerste wat mij Direct opvalt is dat het veeeeel smoother draait. WoW wat een verschil. Ook met de replay echt een heel verschil....

6. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
  7. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Klopt ik heb ook een paar rondjes op oulton park gedaan en liep super smooth nu! Was voorheen een gedeelte op het circuit dat net op stroop leek kwa fps en dat is nu super! Erg blij mee

Edit : lijkt sowieso of de game een "opknapbeurt" heeft gehad, Eerst waren kartels behoorlijk aanwezig en van Forza 5 niveau :p en nu is het een heel stuk minder dus de AA is ook aangepakt

Laatst bewerkt: 17 jun 2015
  8. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Heeft er niet zoveel mee te maken denk ik. Als het circuit geladen is, zit je in de lobby, dus matchmaking werkt gewoon. Dat Beltoni niet op Drive kan klikken ligt simpelweg aan de game.

Overigens heeft Xbox Live (de service, niet PCARS gerelateerd) de afgelopen maand bijna onafgebroken matchmaking problemen gehad. Voornamelijk 360, dat dan weer wel.

9. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Enorme verbetering in de FFB voor mij, ik ben er best blij mee.

10. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Op wat voor dor hebben jullie je wheel staan? 270, 360 of misschien zelfs 900?

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Pcars is qua GFX de winner als je het mij vraagt....

12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Project CARS heeft betere (visuele) regeneffecten. Dat ene shot waar het niet regende, Spa in het donker, vond ik Forza wel degelijk mooier.

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Vanaf buiten zijn ze in pCARS mooier maar aan de binnenkant staan die druppeltjes bij pCARS statisch op de voorruit en bij Forza bewegen ze mee met de g-krachten van de auto.

14. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ik heb em op 900° staan, de game past het gewoon softwarematig aan zodat je bijvoorbeeld bij een Formule A auto een kleinere rotatie hebt dan bij een GT3 wagen.
    Bij Beltoon lijkt dat niet goed te werken, hij moet op 900° het stuur heel ver draaien om bijvoorbeeld een hairpin te maken. Daarom heeft hij em op 240° gezet, maar volgens mij heeft ie gewoon iets verkeerd gedaan. :p

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Waarom koop je een TX om 'm vervolgens op 240 te zetten? :+

16. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk dat er dan ergens bij mij iets fout staat want het is voor mij echt de enige manier om te rijden. Het is of heel kort, wat ik eigenlijk wel chill vind of ik moet in de helft van de bochten meer dan 360 graden draaien wil ik de bocht om komen. Bij de GT3 beweegt mijn stuur op dezelfde manier als bij de coureur in de auto, al heb ik dat normaal gesproken wel uitstaan. Vandaag deed mijn stuurtje sowieso raar, soms wisselde hij van mode voordat de wedstrijd begint... Altijd leuk om in de eerste bocht achter te komen en je stuur 2x rond moet draaien in plaats van 50-60%.

17. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Niet te veel negatief posten over de TX hè. Ik moet hem nog binnen krijgen :D

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Dat komt bij Pcars ook in een volgende patch... Heb er al beelden van gezien...

19. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Die willen wij ook wel zien hoor! :)

20. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Laatst bewerkt: 18 jun 2015

Deel Deze Pagina