Persona 5 op Gamescon; dichter bij release. Al wil je eigenlijk zo min mogelijk van de game zien....gewoon spelen!
Ik heb even een post van Dulle van 5 februari hier met een trailer. Edit: Heb het gecontroleerd. Is toch gewoon dezelfde trailer. Iemand heeft gewoon een oude trailer een E3 2015 naam gegeven.
Blijkbaar waren ze te lui om een nieuwe trailer te maken. Ik ben ook wel blij met Trackmania op de consoles. Ik speel die game vaak op de PC. Dat vond ik het leukste aan de Ubisoft persconferentie.
Het is nu relatief rustig op mijn ps4, met The Witcher en Batman nog te spelen, maar het einde jaar wordt het wel weer heel druk. Dat wordt een prioritering aanbrengen. Weet iemand of het mogelijk is om mijn dertiende maand salaris niet uitbetaald te krijgen maar die 13e maand vrij te nemen en hem dan tussen december en januari te plakken? En mag ik dan zelf kiezen of het 30 of 31 dagen is? Heb die maand wel nodig, het scheelt wel dat het volgend jaar schrikkeljaar is, in ieder geval 1 dag extra om te gamen.
Beyond Two Souls en Heavy Rain komen naar de PS4. Release datum nog onbekend, vooralsnog alleen digitaal te verkrijgen.
Zekers. Beyond nooit gespeeld en Heavy Rain vond ik een van de beste games van de afgelopen generatie.