Tombs! Man ik hoop dat we weer lekker uitdagende puzzels en tombs krijgen zoals in Underworld. En wanneer krijgen we games met zulke graphics zoals die bovendstaande trailer? Echt nice.
Zo uitdagend waren de puzzels niet in Underworld, maar ik snap wat je bedoeld Anniversary is op dat vlak een stuk pittiger. Ben alleen bang dat het weer een knalfestijn wordt zoals het vorige deel. Is op zich prima, maar ze moeten niet vergeten dat het een Tomb Raider game is. Daar horen puzzels in, maar misschien heeft Crystal naar de fans geluisterd.
Mee eens,, Hoop echt op meer puzzels dan alleen maar knallen.. Anniversary is nog steeds me favoriet,, En hoop nog steeds dat die naar de ps4 gaat komen,,
Nah, ik bedoelde meer in de zin van games die vrijheid bieden. Kortom...wanneer gaan we ooit zo'n Tomb Raider krijgen? Uncharted 4 gaat ongetwijfeld schitterend worden...maar vergelijkbaar met deze CG video? Time will tell. Nee klopt. Ik heb soms wel even een tijdje vastgezeten, want ik stond me echt ergens blind op te starten, maar ze waren vooral echt leuk om te doen. Dat vuur element in Tomb Raider 2013 was gaaf, maar het was allemaal veel te casual en simplistisch. CD beweert te luisteren naar fans en dat we tombs met traps en gave uitdagende puzzels gaan krijgen. Hopelijk zwetsen ze niet, dan kan het echt mooi gaan worden.
Meh. Ik wil gameplay zien. Teasers zeggen niks. Geven puur een gevoel over. Ik wil echte gameplay zien, footage van een Xbox One. IN-GAME.
Ingame of niet, ik heb me kostelijk vermaak met het vorige deel, ik heb toch best wel hoge verwachtingen van deze game.
ik heb er zin in... laat TR maar komen, als hij is zoals in 2013 ben ik heel tevreden! ik heb zelfs de game 2 keer gekocht, x360 en x1
Wat is dat Tomb Raider toch eigenlijk een scripted hollywood packed QTE verhaal geworden. Er is niets meer over van de 'oude Tomb Raider' games waar je leuke puzzels op moest lossen en gekke jumps moest maken om verder te komen.
Ik heb de game zelfs 3 keer gekocht: Xbox 360, PC en PS4. Ik vind het doodzonde dat de oude TR elementen nagenoeg verdwenen zijn, maar desondanks vind ik de huidige games ook zeer gaaf. Echter geef ik toch de voorkeur aan Tomb Raider Underworld en Tomb Raider Anniversary. Dat is voor mij echt Tomb Raider en die games vind ik leuker. Toch kan ik niet wachten totdat Rise of the Tomb Raider op de PC of PS4 verschijnt.