Krijg net van Game-outlet.nl door dat ook de CE met figurine minimaal een week vertraging .. Kan hier verder niets over terugvinden, hebben jullie al iets gehoord hierover of word ik genaaid?
Telegraaf zegt geannuleerd. http://www.telegraaf.nl/digitaal/ga...Edition_nieuwe_Batman-game_geannuleerd__.html
Ja dat is de Batmobile edition. Zie paar posts terug. Maar @SuxxeR bedoelt die andere limited edition geloof ik
Krijg net mail van bol dat me collector's edition uitgesteld is en 2 weken later kom Door problemen bij producent krijg op release dag wel download code voor de game das wel netjes van bol.
Ja, ik zie het net. Wtf is going on. Dus Batmobile edition geannuleerd, collectors edition uitgesteld? WTF. Wat is nu wijsheid om te doen . Ik wil die CE Heb em naar besteld bij Bol.com, krijg ik code op release. Wacht nog even tot GM meer laat horen, misschien een geweldige compensatie. Bij Gears 3 Epic Edition kreeg ik hoop shit, bandana, foam hand, poster en season pass.
Dus mensen die de CE hebben gepre-orderd krijgen op de release een download code van de game. En 2 weken later de CE met de fysieke versie van de game ? Dus 2x Batman...of begrijp k t verkeerd ? Blijft wel vaag allemaal met die Collector's Editions. Ach ja, als we dinsdag maar kunnen gamen.
Info over de CE vanuit Warner: Hierbij een eerste update met betrekking tot de BAK Collectors Editions: Batmobile Edition Zoals inmiddels online aangekondigd is de Batmobile Edition om productie technische redenen GECANCELLED. Dit geldt wereldwijd, voor zowel de US als Europa. Morgen (vrijdag) sturen we een 2e communicatie met een compensatie plan voor onze consumenten in de Benelux. LTD Collectors Edition (statue) De Europese LTD Collectors Edition met statue is ook om productie technische redenen vertraagd. De vertraging is naar verwachting 1-2 weken, we zullen zo snel mogelijk de nieuwe definitieve leverdatum communiceren. Alle consumenten die deze Collectors Edition hebben besteld krijgen op D1 een code voor Steam/PSN/Xlive om de game te downloaden en direct te kunnen spelen. De codes zullen maandag naar jullie worden verstuurd voor verdere distributie naar de klanten. Onze excuses voor de ontstane situatie!
Maar de reguliere blu ray disc komt gewoon dus komende dinsdag als ik het goed begrijp. Die heeft nergens last van dus?
Las ergens dat het een 52 skins pack zou zijn Weet niet of je daar erg blij mee moet zijn (als het waar is)