Die collectie heb ik, maar ik kom niet door deel 3 heen Oja, 4 is natuurlijk meer in het heden, dat is ook zo.
Ja die, geen idee waarom ik er niet doorheen kom. Probeer steeds het eerste level maar ik word steeds ontdekt enzo
IGN gaat het plaatsten volgens mij. Is 40 min lang. Na de E3 komt er nog een vid maar dan anders gespeeld.
Oké chill, dat gaan we zeker even bekijken. Het is niet mijn genre hoor deze game, maar objectief gezien denk ik wel dat dit de Game of the Year gaat worden. Maar zoveel indruk maakt deze game dus, dat ik enthousiast ben, terwijl de game niks voor mij is. Klinkt lekker krom, maar zo is het. Ik ben voornamelijk benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontvouwen met die epische Big Boss.
Die Quiet blijft toch wel een....aparte design keuze. Om het maar zo te zeggen. Althans haar fashion keuze Zit je gvd 13 minuten in de video, stopt die tyfus ign player ermee. catching up zegt ie en dan niets meer.
Weet het nog steeds niet. Vind het maar raar dat je die gasten naar je motherbase kan sturen met die ballon etc. En ik kan niet wennen aan de open wereld van MGS.
Exact dit. Ik heb dat dus ook. Ik vond MGS3......waar kan ik de beste woorden er voor vinden.....subliem, echt geniaal. Mogelijk mijn favo PS2 game. Het hoeft niet perse open world. Je gaat dus die base flink onderhouden en customizen, tja leuk...hoeft allemaal niet van mij. 100% eens over die ballon shit ook, echt weird. Stuk met de hond en d-walker is wel heel gaaf. Maar ben nog lang niet zo extreem hyped als andere mensen, met name NeoGAF. Heilige Koe!
Het leek mij voordat ik met Peace Walker begon ook ontzettend lame...heb die game echt lang uitgesteld om te spelen, puur omdat het zo anders is dan de andere MGS games. Maar het rekruteren van personeel, het managen ervan, op missies sturen etc....het is echt verslavend leuk gedaan! Met deze game is het nog wat uitgebreider, dus ik kijk er echt naar uit.
Ik vind het juist enorm tof! In Peace Walker was het ook gewoon verrassend leuk, en dit deel breidt het nog verder uit. De cutscenes en het verhaal zijn nog typisch Metal Gear, maar de gameplay wijkt inderdaad een beetje af van de klassieke delen. Daarentegen is de gameplay in de open world wel echt supertof gedaan in deze video. Ik weet zeker dat ik ga genieten. Edit: Eigenlijk exact wat @MAD 1976 zegt, zeg ik nu ook.
Ik vond dat surival aspect in 3 zo geweldig, dat zit er allemaal niet in nu he? Ah well. We gaan hem ook zeker wel halen, maar de hype is er nog niet. Maar dat is helemaal niet erg.
Kan mezelf alleen maar aansluiten bij Modder-Eter en Mad. Die ballonnen leken mij ook echt lame, maar viel alles mee uiteindelijk. Juist al die upgrades die je ervan krijgt zijn tof. Ben wel benieuwd of je nog bazen uit deel 1 kan/gaat recruteren als sidemissies. Zou best cool zijn.
Edit: Wat trouwens grappig is: Mensen op het internet zijn nu aan het zeuren dat de game open world is en side missions heeft en daardoor de focus op de main story wegvalt. Heeft een MGS game eindelijk eens meer gameplay dan cutscenes, is het weer niet goed.
Heb heel even wat gameplay gezien door wat te skippen in de video. GOTY, ongetwijfeld. Ga niks meer bekijken en laat me lekker verrassen op de release.