1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Ghost Recon : Wildlands

Discussie in 'Games' gestart door Excess-Denied, 18 jun 2015.

  1. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    "Ghost Recon is the first military shooter set in a massive and responsive open world,
    entirely playable in single-player or four-player co-op.
    Coming to PlayStation®4, Xbox One and PC."

    Platforms : PS4, Xbox One en PC
    Release datum : 07-03-2017
    Developer : Ubisoft Paris
    Publisher : Ubisoft
    Website : klik

    Trailers



    Screenshots
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 8 jan 2017
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  3. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik vond het toch wel een mooie aankondiging op de E3, Ghost Recon was altijd wel tof.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    En nu 5 jaar wachten tot release. En bij iedere E3 een video met steeds mindere graphics. :+
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Haha ik verwacht het ook! Wel jammer hoor dat we veel beelden op de E3 niet meer kunnen vertrouwen. Is volgens mij allemaal begonnen met Killzone dat was een van de eerste games die CGI gebruikte als gameplay element. Iedereen herinnert zich vast die Killzone trailer nog wel, datzelfde trucje doet Ubisoft nu met games als Watchdogs, The Division en deze titel.
     
  6. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Ben ik dan de enige die hier enthousiast van word? Lijkt me een toffe game, met name de setting spreekt me aan.
     
    Servantes en Ic3DFire vinden dit leuk.
  7. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Hij lijkt mij ook wel nice, vooral als de multiplayer ook als sneak-only manier o.i.d. is in te stellen.
     
  8. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    Absoluut! een open world Ghost Recon is toch geweldig! Nou maar hopen dat de game grafisch niet gruwelijk gedowngrade wordt. Want deze game heeft echt potentie om de franchise weer niet leven in te blazen.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Bij Tweakers hebben ze een preview gemaakt van Ghost Recon en ze zijn onder de indruk.
    Er schijnt na de gameplay trailer hierboven ook een echte gameplay geweest te zijn, helaas was dit achter gesloten deuren.

    Ik kijk ook echt uit naar deze titel, hou van co-op games en in tegenstelling tot veel games kan je deze titel zelfs nog in singleplayer spelen dan worden de andere spelers vervangen door de computer.
     
  10. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Dat klinkt goed!
     
  11. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169

    Nog een reactie van iemand die de game (live demo) heeft gezien.

    Klinkt goed!
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824


     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2016
  13. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik hoop dat het een beetje moeilijk is als de originele game. De vijanden schieten nog niet echt raak voor zover ik heb kunnen zien.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Leuke trailer. Maar het ziet er een beetje 'to good to be true' uit. Ben benieuwd hoe de game precies in elkaar zit.
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    altijd erg vermaakt met GR. Deze lijkt mij ook weer leuk.
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ghost Recon 2 op de originele Xbox was wel tof. Potjes van een uur omdat iedereen in de bosjes lag, en meter voor meter naar voren kroop :+

    Geconcentreerd naar je scherm staren of er niet ergens iets bewoog.
     
    WorkingTitle en Olijke Poffer vinden dit leuk.
  17. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    Komt ook meteen weer zo'n 'FUCK YEAH 'MURICA!' vibe vanaf; Yankees die een beetje schijt aan alles hebben en in een ver land mensen lopen uit te moorden. Persoonlijk heb ik het daar een beetje mee gehad. Splinter Cell vind ik dan nog wel tof, beetje sneaken enzo, maar als het echt een schietfestijn wordt met explosies etc, mjah... Dan zie ik liever dat ze meteen de GI Joe license kopen en daar een brute game mee maken.

    Trailer zag er wel tof uit enzo, en ben ook zeer benieuwd naar de gameplay en kan best een prima game worden, maar ik word gewoon een beetje moe van die 'attitude' van de USA als halve vigilantes die schijt aan alles hebben en de boel elders aan goort schieten. En tegelijkertijd ben ik ook weer blij dat de setting niet WEER de USA is, dus het gevoel is ook dubbel.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.031
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Trailer is wel nice, maar dat zijn de trailers van Ubisoft wel vaker. Wat daarna komt is vaak minder, dus ik neem dit voorlopig met een flinke korrel zout. Zelf vind ik de graphics in de trailer een stuk minder dan ik gewend ben van Ubisoft trailers, dus ben benieuwd hoe dat straks gaat als we gameplay krijgen te zien van een speelsessie.

    Misschien dat Ubisoft wel bewust gekozen heeft om dit grafisch zo te laten zien i.t.t. hun andere merken. Laten we eerlijk wezen: Ghost Recon is zo'n beetje het enige paradepaardje wat nog weinig tot geen reputatieschade heeft opgelopen.

    Ik wacht de E3 wel af en dan zien we ongetwijfeld meer. :)
     
  19. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Hier wat landschappen.





    [insert downgrade]
     
  20. Batwheelman

    Batwheelman Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    15
    Altijd al fan van geweest ... dus deze komt hier ook wel eens huis :)
     

Deel Deze Pagina