Ja als je bewust buiten de lijnen gaat, dan doe ik ook geen moeite meer om binnen de lijnen te blijven. Als de "game" de ronde maar als clean beoordeeld is alles o.k, dus is dit geoorloofd Ik verlies mijn in de bochten opgebouwde voorsprong van 00:00.400 (4/10) tot bocht 12, als ik in bocht 12 netjes binnen de lijnen blijf, omdat ik dan op de twee laatste rechte stukken eenvoudig voorbij wordt gereden omdat je bij een te ruime bocht 12 veel meer snelheid mee kan meenemen naar het rechte stuk toe. Dus een minder fraai gereden 01:33.966 waar ik niet zo trots op ben als mijn vorige cleane hotlap. Maar goed de game rekent hem als clean dus hij telt.
Ik denk dat jij met meer downforce rijdt ook, als ik de bocht hetzelfde neem als jij win ik na die bocht ook altijd nog wat tijd op jou. Niet meer dan 0,2-0,3.
Deze challenge gaat wel heel erg afhankelijk zijn van de tune. Bij de McLaren won je er maar zo'n anderhalve seconde mee, maar bij deze is het wel meer dan vijf seconden geloof ik.
@Beltoni: de balans tussen topsnelheid en grip maakt de eindtijd in combinatie met jouw eigen rijstijl. Als ik bocht 12 ruim neem compenseer ik nu mijn gebrek aan topsnelheid en maximaliseer ik mijn extra downforce in de eerste helft van de track met de bochten serie. Dus eigenlijk profiteer ik nu meer van het ruim aansnijden. Ik vermoed dat jouw nadeel wordt dat je niet met nog minder downforce kan rijden voor nog meer topsnelheid. Jij moet nu in het lastige eerste gedeelte de tijdwinst maken. Veel moeilijker, hoop ik. Lol.
Deze track is echt extreem opgebouwd voor topspeed in het laatste gedeelte en grip voor de bochten. Dit vergroot alles uit.
Ik heb hem alleen iets lager gemaakt, iets meer downforce gegeven en de final drive een beetje aangepast volgens mij. Volgens mij heb ik verder nog niet zoveel getuned. Er zijn nog een paar bochten waar ik sneller kon. Eigenlijk won ik alleen wat tijd aan het begin, in het stuk net voor en tijdens de brug en op het laatste rechte stuk. Had eerst de downforce iets hoger, ben er nog niet helemaal uit wat ik lekkerder vind.
Formula C en deze track is met een controller lastig voor mij. Gisteren ook nog even eent tijdje met wat oudere dtm bakken gereden en dat ging wel een stuk beter, mja die rijden niet zo snel.
Ik moet eerste bocht inderdaad nog iets verbeteren en ik zal wat proberen met mijn 6e versnelling. Volgens mij is die iets te lang en mis ik wat acceleratie naar de topsnelheid in 6. Ik denk dat ik nog 2/10 a 3/10 harder kan. Niet veel meer.
heb hier beide time trials maar neergezet, denk niet dat het veel sneller gaat worden.... veel te druk met online racen
Echt knappe tijden hoor! Ik bak er werkelijk niks van met de formule C. Is er iemand die z'n tune setup wil delen? Rij met de controller. Bedankt!
Nou 1:34 is ook rap hoor.. Ik hoop dat ik ook nog wat kan neerzetten. Maar weinig tijd om de track een beetje te leren. Het is steeds maar even een kwartiertje of zo. En dan is er ook nog de caterham race. Ook nog een track die ik totaal niet ken dus wil ik eventueel mee doen dan moet ik daar ook nog oefenen. Nu ook nog aan het racen met de GT3 BMW en Audi (erg lekkere bakken moet ik zeggen) dus eigenlijk veel te druk allemaal. Ik hoop vandaag mijn wheel & stand pro binnen te krijgen. Dus daar gaat ook veel tijd in zitten om dat in te stellen en dan ook nog proberen te racen... Ik heb het druk hè, je zou er haast overspannen van raken....
Mijn eerste ronde met bocht 12 zoals jullie gereden, denk dat een lage 1:35 mogelijk is maar dit keer heb ik het moeilijk.. Ofterwijl iedereen die sneller is : knappe tijden heren! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mannen zijn snel he... zo... Ik krijg het beestje niet onder controle met controller. Noteer een 1.39.xxx uit m'n hoofd. Misschien dat ik nog een serieuze poging ga doen komende week maar heb echt 0,0 tijd Als er afstelling gedeeld kunnen worden zou dat mooi zijn