Wat een gebeurtenissen allemaal in laatste EP's. Mijn verwachtingen naar aanleiding van wat er is gebeurd:
- Ik denk dat Stannis niet dood is (volgens mij krijg dat manwijf juist een pijl in haar geschoten ofzo)
- Greek en die chick vallen obvious in poedersneeuw dus die gaan er met z'n 2en vandoor of ontmoeten misschien dus wel Stannis of het manwijf. hangt er dus vanaf hoe dat afloopt.
- The Boltons gaan dood, hoe weet ik alleen nog niet.
- Snow lijkt mij gewoon dood, het zou wel heel GTST worden als die wordt gerevived. Mocht hij toch terugkomen dan hoop ik wel dat er iets speciaals is, niet dat die in normale hoedanigheid weer gaat rondlopen maar als monster/ghost oid.
- Khaleesa wordt kapot geneuqt en vervolgens gered door die 2 riddertjes die op zoek naar haar zijn.
-Sterkste draak gaat dood maar heeft vast en zeker nieuwe eieren ofzo
- Dwarf wordt samen die kale/dikke de baas van Mereen.
- Arya was echt het vetste karakter vond ik maar fuck die psycho bitch op dit moment met dit rare verhaal. Hier snap ik echt weinig van.
-Cersei gaat een shitload aan mensen laten executeren in Kings Landing door die ubergrote knight
- Ook verwacht ik dat The hound nog leeft en dat hij gaat battelen tegen zijn broer die nu die ubergrote knight is.
- Misschien komt the hound wel aan in Mereen bedenk ik me nu(dan komt hij ook weer samen met dwarf en dikke) Of waren die helemaal niet samen?
-Hodor en die kleine gehandicapte zullen ook wel weer in beeld komen.
- Uiteindelijk zal er toch een huge battle moeten komen tussen(ik neem aan) walkers vs knightwatch+wildlings+uncle banji of de gehandicapte snow en ik verwacht Khaleesa met een invasie op Kings Landing.
Waarom denk ik hier zo over na, geweldig