http://www.wehkamp.nl/speelgoed-gam...amecontroller-xbox-one-pc/C25_5EF_5EF_562942/ 99 euro de nieuwe elite controller de meeste hebben hem al besteld @Maddmonkey @Graveheart @bulletproof010 @Rampage we gaan rocken in oktober
Hmmm... 100 euro. Toch wel serieus geld. Maar die betere controller echt het gamen ten goede komt... Vooral die verbeterde triggers kunnen erg interessant zijn voor racen.
Controller ook besteld! Hopelijk leveren ze hem ook echt voor deze prijs. Hebben jullie hem al betaald of doen jullie dit bij aflevering?
Wat is er precies zo geweldig aan die controller? Ik vind de huidige namelijk al helemaal super. Ik lees dat je nog sneller bent dan, maar hoe kan dat precies?
Flippers aan de achterkant, hair triggers die je in kunt stellen op aantal kogels. Ik ga hem eigenlijk puur gebruiken voor Battlefield 4 en andere shooters. Je hoeft dan geen vingers meer van de triggers of sticks af te halen doordat je hem aan de achterkant kunt bedienen (denk aan springen, reloaden, melee, wapen wisselen etc). Met die instelbare triggers kun je dus de lengte van je bursts bepalen waardoor elke gun 'burst fire wordt', kortom, nul recoil. Daarnaast zitten er Kontrol Freeks bijgeleverd en een app waarmee je knoppen zelf kunt mappen (voor alle games dezelfde button layout). De mogelijkheden zijn eigenlijk oneindig met zo'n ding! Als je geen shooters/multiplayer speelt is het allemaal te verwaarlozen.