Ik weet even niet welke kant ik op moet. Ik heb Vicar Amelia verslagen en zit nu in de Forbidden Woods. Maar heb het idee dat dit voor nu nog een te moeilijk gebied is want ik ga aardig vaak in één keer dood (met een volle levensbalk). Maar als ik uit de Grand Cathedral kom en ik naar links ga kom ik uiteindelijk in een doodlopend gebied (locked door). Bovendien kwam daar tot twee keer toe een of andere vage blauwe hand uit de grond die me vast pakte. Kreeg er ook gelijk full frenzy door en ik was de pijp uit. Ik heb de afgelopen 3 uur dat ik de game gespeeld heb geloof ik makkelijk 80.000 blood echoes verloren
Als je Shadows of Yarnam al hebt verslagen kun je doorlopen naar Rom. Gebruik anders deze guide. Denk dat je een paar optional bosses bent vergeten http://www.reddit.com/r/bloodborne/comments/30pg3o/boss_and_side_quest_order_list/
Shadows, rom en Paarl verslagen. Zit er weer in. Zat een tijdje vast bij de Shadows maar een tijdje laten liggen heeft geholpen
Rom is volgens mij easy te cheaten. Zag laatst een filmpje van iemand van lvl 17 die hem in een minuutje dood had zonder geraakt te worden.
Ja, heb ik ook gezien echter lukte dat truukje bij mij niet.. Mijn Flaming gun is blijkbaar niet sterk genoeg
Ik ben nu ook bij onze grote vriend ROM. Beest heeft belachelijk veel leven. Ik ben toen nog Amygdala gaan doen, maar daar heb je een beetje hetzelfde probleem mee. Heb toch het idee dat die wel iets beter te doen is. Ik moet nog ff uitzoeken wat ik heb aan dat oog van die gast die je kunt killen voordat je bij ROM komt. Die vent die wijst waar je naar beneden moet springen. Iemand hier die dat weet?
Te lang geleden. Is wel ergens voor maar weet niet wat. ROM is prima te doen. Ik deed die electric paper of hoe dat ook heet aan na de helft van zijn leven. Op het begin veel dodgen en dan charge aanvallen in zijn zij. Draait ROM dan nog een charge en hij blijft staan. Wanneer hij teleport goed opletten op zijn bewegingen en heel goed leren dodgen van die ijspijlen uit de lucht. Nog een paar keer meppen en ROM is plat.
Upper Cathedral Ward met brightness omlaag, fakkel in je ene hand en opzoek naar een doorgang. Damn, freaky shit