De game is nog steeds behoorlijk buggy. Vooral online loop ik tegen veel problemen aan. Als F1 2015 en/of FM 6 uit zijn zal ik deze game waarschijnlijk niet veel meer spelen,
Jups online is het niet wat het zijn moet. Is ook niet gezegd dat het online gebeuren zou worden aangepakt met p1.4
http://forum.projectcarsgame.com/sh...Track-Would-You-Like-to-See-Included-VOTE-NOW! Even stemmen op Zandoort natuurlijk!
Op de Project CARS site zijn in de cars sectie weer een aantal vraagtekens geplaatst voor een nieuwe car pack, maar ze lijken wel op alfabetische volgorde geplaatst te zijn. Twee vraagtekens tussen BMW en Caper (waarschijnlijk nieuwe BMW's of wellicht een Bugatti?), twee vraagtekens tussen Caterham en Ford (Chevrolet? Citroën? Dodge? Ferrari? Kan van alles zijn) en twee vraagtekens tussen Renault en RUF, ik kan me geen merk verzinnen wat daar tussen zit, alfabetisch gezien. Ondertussen nog steeds niets over die gratis auto die we iedere maand zouden krijgen...
Vet! Eerlijk gezegd zijn er wel een paar die ik liever dan Zandvoort heb. Norisring, Nurburgring 24h (ook al had die er eigenlijk al in moeten zitten, vind ik) of Interlagos bijvoorbeeld. Ik vind het eigenlijk ook wel heel leuk dat Isle of Man aan het winnen is.
Zandvoort is misschien niet het beste circuit maar het is wel leuk om een Nederlands circuit in het spel te hebben. Isle of Man hoeft er van mij niet in, dat is een beetje Nordschleife alleen dan nog smaller en met stoepjes. Geef mij maar gewoon een circuit!
We hebben het wel over 4 patches die de online problemen nog niet opgelost hebben. Deze game heeft zoveel potentie, maar online is het bagger en time trials zonder een friends overzicht is ook maar half af. Jammer want deze game heeft veel potentie.
Zandvoort is op zich een uitstekend circuit voor de lagere Formule klasses en wat touring klasses. Maar Interlagos is wat mij betreft een van de mooiste circuits die er bestaan en het is eigenlijk al heel raar dat een track als Sebring er niet al in zit. Ik denk dat Isle of Man er nooit gaat komen overigens, ook al wint die de poll. Die zouden ze gewoon een keer in een MotoGP of SBK game moeten stoppen. Wat betreft de auto's hoop ik ook op Corvettes en Vipers. Hoewel de GT versie van de 458 Italia ook heel vet zou zijn.
Zandvoort vind ik echt vet, lekkere bochten dat circuit, en het is Nederlands op de 360 gespeeld met gtr
Nee hoor, ondanks dat Isle of Man de meeste stemmen heeft, lijkt mij de kans zeer klein dat die erin komt. En misschien is Zandvoort te lastig met licenties of erg duur. Dus als ze dan zien dat Road Atlanta ook nog best populair is en een stuk haalbaarder, is mijn stem zeker niet verloren geweest
Naast Zandvoort en Isle of Man staan er nog steeds 7 circuits boven Road Atlanta. Maar als er bij al die banen problemen zijn met de licentie dan komt Road Atlanta er sowieso Ach van mij mogen ze er allemaal bij