Gaat aardig snel hoor. Dit is een paar keer met sniper spelen. Die nova bom voelde nog het beste. Edit: wat een gare xurdag zeg..
Haha voor jou kan het wel nut hebben ja. Ik heb elke exotic chest al met gemiddelde tot goede stats. @Graveheart dismantle gelijk die void heavys. Worden toch niet gebruikt
Gisteren PoE 35 gedaan met mijn broers en wat een uitdaging. De rondes 1 t/m 4 zijn easy en 5 wat vervelend door de bulletsponge servitor. Bij Skolas ging alles redelijk goed, alleen die 30 seconden till-you-die is best irritant als je de tijd vergeet -.- Al met al prima te doen als je de tijd maar neemt en bij elkaar blijft.
K moet 35 deze week nog ff doen eigenlijk ... Niet voor de loot maar wil em toch een x doen zonder burn
Ah nee joh ... Die mot ik nog hebben zou t toch leuk vinden als dat mn eerste exotic word die uit een legendary engram valt... Maarre mischien een teken vAn rngsus dat je ook een warlock moet aanmaken
Voor 100 glimmer is het wel een goede deal, lol Alleen jammer dat ik zo slecht ben met PvP, dus kan wel een paar jaar duren voordat ik die Gjallahorn heb.