Huh? Was dat toen ook in de MP? Helemaal kapotgespeeld, maar ik dacht die op een gegeven moment leeg was. Te lang geleden!
Rooftops was een verschrikking als je voor het echie speelde. Niemand durfde door te rushen omdat die hammer hele teams kon killen. Heb daar wel eens anderhalf uur over die map gedaan destijds, constant stalemate. Maar toen kwamen de MLG-regels en werd de hammer vervangen door de boomshot. Toen was het nog steeds een campmap, maar al wel wat minder. Op Fuel Depot was ook standaard de hammer>boomshot. Echt een kutding voor MP eigenlijk, je hoeft er niks voor te kunnen.
Ja, nu op Courtyard ook. Als je die pakt in TDM kun je in principe het hele team steeds killen. En boomshot ligt er ook nog. Dus...
jammer idd dat Game DVR uitgeschakeld is tijdens de beta. Screenshots doen het daarentegen wel gewoon. Dit is mijn beste potje tot nu toe geweest, maar bak er voor de rest geen pepernoot meer van. Toch maar even flink gaan oefenen
Als iedereen voor zichzelf speelt is het wel te doen ja, maar als je echt met teams tegen elkaar speelt geeft iedereen natuurlijk alles aan elkaar door. Dus je weet constant waar iedereen loopt. Komt ook nog bij dat je bovenin op die pijpen die hammer ook kan af laten gaan.
Ook als iedereen voor zich speelde kreeg je constant dat ding op je kop hoor. Leukste was voor de deur gaan staan van het huisje zodat degene met de hod niet naar buiten kon Wist niet dat je screenshots kon maken op de Xboner.. Zeker de helft sniper headshots. Die registratie is spot on, shotgun daarentegen...
Ik ben heel serieus. Wij hadden idd ook een vaste groep. En ook heel vaak speelde ik alleen. Ikzelf en mijn team hebben hier nooit maar dan ook nooit last mee gehad. Als je rushed heeft het team gewoon geen kans op de boomshot en hammer of dawn. Ligt puur aan je eigen spel en inzicht
Oke man daar zal het wel aan gelegen hebben dan. De hele Nederlandse top had geen inzicht en geen skills.
Je kon geeneens rushen naar de HOD, je moest zoveel dingen opklimmen en die HOD lag bij spawn in dat huisje