1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Gears of War Ultimate Edition

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 15 jun 2015.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Beschouw jij zelf nu als top ??? Klagen over een map en een paar wapens....... Idd TOP.
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Ik zat er net iets onder, maar de top zelf had ook een bloedhekel aan Rooftops en de HOD is destijds niet voor niks weggehaald uit alle maps in de competitive scene. Het is een skilloos wapen.
     
    Dribble vindt dit leuk.
  3. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    De top had er een hekel aan dus halen ze het maar weg omdat het een skilloos wapen is.... Wat een TOB spelers met een B... Kansloos.

    Hammer of dawn was vrij simpel te ontwijken. Het zit in het spel leer ermee omgaan.

    Rooftops... Een zeer simpele map... vond het een pracht map om er te spelen. Gridlock zelfs nog meer!!!
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Obscure is een beetje elitair wat betreft Gears. Maar om competitief te spelen is de hod geen goed wapen. Voor mensen die gewoon leuk Gears spelen maakt het niet veel uit.
     
  5. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik speelde echt niet zomaar gears voor de lol.. Als ik wil winnen ga ik ervoor. Met dat wapen of zonder dat wapen. Maar anderhalf uur doen over een potje ?????

    Als ik in zo een clan zat was ik direct weg na de eerste clanmatch al!!!
     
  6. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Voor normale potjes vind ik Rooftops ook prima hoor(daar kon je tenminste goed die hammer-achievement hoeren), als er een Torque ligt ben ik al tevreden ;) Gridlock is inderdaad een geweldige map, maar bijna alle maps waren goed in deel 1.

    Mijn favorieten zijn toch wel:
    1. War Machine
    2. Canals
    3. Mansion
    4. Clocktower
    5. Gridlock
    6. Fuel Depot
     
  7. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Maar speelde je competitief. Lan's, GB etc? Of gewoon online ranked/public?

    Voor competitief is de game heel anders met andere weapon swaps. En zijn wapens als de hod of de retro lancer in 3 gewoon niet te doen
     
  8. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Gears 1 speelde ik heel erg competitief. De andere delen heb ik dat niet gedaan.
     
  9. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb alles competetief gedaan. Helaas was ik een lone wolf, anders had ik wel in de top gezeten. Heerlijk om noobs te ownen met mn chainsaw.
     
    Marcelinho_NL vindt dit leuk.
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Shotgun is ook heerlijk op de knieën schieten. En executeren!!!
     
  11. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ging standaard voor hard aim headshots. 1 shot 1 kill. Executions had ik bijna nooit, alleen met steals. Vooral met de active sniper willekeurig ergens iemand schieten en downen was skir.
     
  12. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Of de knieën (inclusief benen) eronderuit.
     
  13. J4mie

    J4mie Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het echt een toffe game, zeker na Judgment met die waardeloze multiplayer. Active reload is nu een paar dagen uit geweest, die mag van mij wel weer aan omdat het toch wel bij Gears hoort.
     
  14. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    weet er iemand toevallig of MS een bundel uitbrengt met Gears erbij? Ik wil namelijk graag een Xbox One aanschaffen naast mijn PS4 endan graag met Gears erbij dus hopelijk komt er een bundel.
     
  15. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat ze die bundel bewaren voor gears of war 4. Niet voor een remake denk ik.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Halo MCC had ook een bundel dus is zeker mogelijk. Maar nog niks over bekend.
     
  17. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    Active reload staat weer aan :)
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  19. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    LAST DAY OF THE BETA IS LIVE! As a special thank you to fans, ANYONE that played the beta will get Thrashball Drone in the retail game as a multiplayer character reward: http://bit.ly/1K6Cl8t

    Today's Settings: Active Reloads ON for Social / OFF for Competitive, Self-Revives ON and Respawn Timer 10 seconds.

    [​IMG]

    Laatste dag van de Beta vandaag ben benieuwd in Augustus heb me tot nu toe wel weer vermaakt met de online multiplayer.
     
  20. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, nice! Die drone is vetter dan cole! :D
     

Deel Deze Pagina