1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] The Witcher 3: Wild Hunt

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 6 feb 2013.

  1. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Het gaat om unieke kaarten, dus 120 kaarten in totaal zijn het dan :)
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Ben benieuwd of ik ze straks dan allemaal heb. Tis nu al zo dat als ik tegen nieuwe merchants speel dat ik niet eens meer gwent kaarten win ...
     
  3. Eetstokje

    Eetstokje Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    65
    Platinum trophy behaald! Jezus, die trophy met die 50 crossbow headshots |:-
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  5. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Enige patch die ik wil is het un-missable maken van Gwent-kaarten :mad: Geen zin om me daar volgende playthrough helemaal mee bezig te houden.
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgende playthrough... pffttt, die eerste kost al zoveel tijd. No way dat ik nog een playthrough ga doen. Bovendien ken ik de map dan al veel te goed. Ik verken echt elk gaatje ...

    EDIT

    1.05 console patch notes

     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Deze game is echt fucking langdradig. Elke quest wordt zoveel mogelijk uitgerekt en op een gegeven moment wordt het gewoon saai. Heb het spel ook een beetje gerushed vanaf lvl 23 en maar snel uitgespeeld. Het heeft geen verslavingsfactor van een Skyrim of Bloodborne. Side quests en treasure hunts niet eens afgemaakt want die zijn toch allemaal hetzelfde. Nee, dit is zeker geen goty voor mij tot nu toe.

    En nog 100+ vraagtekens in skellige waarvan 70 precies hetzelfde
     
    Servantes vindt dit leuk.
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik Skellige zijn wel wat teveel smugllers cashes idd ... maar verder heerlijk gebied ....
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb telkens als ik de game opstart zo'n overweldigend gevoel vanwege de grootsheid van de map en de hoeveelheid vraagtekens, dat ik gewoon niet weet waar ik in vredesnaam moet beginnen om progressie te maken :lol:
     
  10. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Ik speel voor het eerst The Witcher en wat een vet spel! best moeilijk ook. Snap niet echt waar ik mijn ability points aan moet besteden, iemand tips?
     
    Smirnoff vindt dit leuk.
  11. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Zelfde als hierboven, ook net opgepikt en vanaf begin al een heerlijke sfeer. Alleen waar ik m'n ability points beetje goed aan moet besteden weet ik inderdaad nog niet echt. En is het verstandig om veel in armor/wapens te investeren, of kom je onderweg ook wel veel dingen tegen?
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Als ik er naar terug kijk ben ik het zeker met je eens.. De game is een kunstwerk geworden met een imo leuk verhaal.. Heb geen een bug gezien en uiteindelijk lvl 34 behaald.. Maar goty? Zeker niet. Vooralsnog is dat Bloodborne en hopelijk komt dit jaar nog de DLC. Weet zelf niet of ik W3 er nog ooit in ga doen. Was een mooie ervaring. Niet meer niet minder
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Meer mensen hier last van? Dat is voor mij bij RPG's toch wel vaak een ding. Nu op 60 uur in Dragon Age verder en overweeg straks TWIII te kopen.
     
  14. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ben het niet met hem eens, maar smaken verschillen natuurlijk. Witcher 3 is wat mij betreft een topgame, met een sterk verhaal (is immers ook gebaseerd op de gelijknamige boeken) en fantastische side-quests. Sterkste punt van de game vind ik de sfeer, die wordt echt heel erg goed neergezet. Sommige dingetjes komen idd wel wat vaak terug, zoals bijv. die smuggler caches. Als je daar geen zin in hebt kun je ze, zonder dat het de ervaring in de wegstaat, gewoon lekker laten zitten. Als je Dragon Age tof vindt, dan ga je je met Witcher 3 ook zeker weten vermaken.
     
    Kevf en Jorrie vinden dit leuk.
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Wat @TreV zegt, die vraagtekens zijn niet belangrijk en de sidequests zijn subliem wat mij betreft.
     
  16. TreV

    TreV Enchantment?

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    119
    Ff een voorbeeldje zonder te spoilen. Was afgelopen week bezig met die side-quests van Keira Metz, echt vet hoe dat verhaal zich ontwikkelt. Veel verschillende keuzes tussendoor en hierdoor dus ook verschillende uitkomsten. Alleen deze side-quests waren al beter dan de mainstory in veel andere games, mooiste is dat de hele game vol zit met dit soort verhalende quests.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nu een 1Tb SSHD in mijn PS4. Helemaal kaal weer begonnen. Staat alleen TW3 op en nog iets van 850GB vrij :)

    Ook ff wat laadtijden opgenomen voor en na het ombouwen

    Code:
                             Opstarten           main menu tot in game          laden na dood gaan                 
    
    Originele HD       32s                    36s                                      39s
    
    1TB SSHD           31s                    30s                                     30s
    
    
    
    Bescheiden tijdswinst dus, vooral bij laden na dood gaan :)
     
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Hoe kom je in Kaer Morhen? Of kan dat pas als je verder bent in de mainstory?
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  20. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.723
    uitgespeeld. Mooi op tijd voor batman, maar daarna wil ik hem echt nog een keer spelen. Zoveel verschillende keuzes die invloed hebben.
     

Deel Deze Pagina