Ja ik heb de film wel in twee keer gezien, ik wilde persé de directors cut zien(de normale is korter toch?) omdat die veel beter gemonteerd schijnt te zijn. En vier uur voor één film is wel een beetje erg lange zit. Vooral als je zo snel afgeleid bent als ik.
John Carter says hi! ... heb Jupiter Ascending afgezet. Tenenkrommend soms ... visueel leuk ... maar kon me totaal niet boeien.
Mad Max: Fury Road Hmm oke. Verhaal is echt flinterdun en echt opbouw is er niet met de characters, Max heeft dat niet echt nodig ook maar een beetje opbouw was wel leuk geweest. Nu was het een grote roadtrip. Maar gelukkig wel in Mad Max stijl. En dat maakt de film. De actiescenes zijn gewoon super en de echte hoofdrolspelers zijn de stunt mensen en de voertuigen. Heb alleen het gevoel dat er veel meer in de film had gezeten en hadden Max en Furiosa ook door totaal andere mensen gespeeld kunnen worden want ze hoeven het niet echt te dragen ofzo. Een oke reboot maar de hoge cijfers maakt het voor mij niet waar. 7.3/10
Komt denk ik ook omdat je hem thuis hebt gekeken. Ik vond de actie in Imax echt ongeëvenaard goed wat voor mij de hoge cijfers rechtvaardigt. Los van de terechte verhaalpunten die je aanhaalt.
Ik heb 'm in imax gezien maar die actie wordt na een lange tijd gewoon saai vond ik. Met name omdat er geen echte spanning in zit, want ik gaf nagenoeg niets om de hoofdrolspelers. Verstuurd vanaf mijn George R.R. Martin Killmobiel
Damn Idi i Smotri was echt bizar, dat laatste uur ga ik nooit meer van mijn netvlies krijgen, enorm sterk, maar ook rauwer dan rauw en enorm confronterend.