[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

1. Sunbreaker

42,2%
  2. Nightstalker

26,7%
  3. Stormcaller

31,1%
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Geen avondje Destiny dan. Bungie kennende zullen ze die 6 uur wel nodig gaan hebben ook :+ Benieuwd wat ze toe gaan voegen.

Ach, 6-0 ... mooie score om op te stoppen. NOT :+

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    @Rampage Alles tot de 6 wins al wel gekocht bij Brother Vance, hoop ik?

3. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Tuurlijk. Weer een light rijker en wat Passage Coins. T'is jammer maar helaas. Ging best lekker met @Maddmonkey en @RVDV. Volgende keer maar weer ownen. Alhoewel ik moet leren met de Warlock wat passiever te spelen. Want da's af en toe best irritant als je denkt een Hunter/Titan te hebben :+

To do lijstje;

- Purifier Robes levelen.
    - Warlock helmpje zoeken
    - Goede shotgun zien te verkrijgen
    - @Maddmonkey, nog meer? :+

4. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik hoop dat ze iedereen met een slechte connectie gewoon een popup geven van
    'your internet sucks, sorry, no multiplayer for you. Please come back when you fix that shit'

Echt, gastjes met rode connecties moeten gewoon niet mee kunnen doen. Punt.

AnubisNefer, Rampage en Graveheart vinden dit leuk.
  5. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dit. Dit keer x1000.

Gisteren de eerste twee potten dik verloren. Er zat altijd wel iemand in met een kut verbinding die niet plat ging. Zo'n bloedhekel aan. Een onzichtbare Hunter die je niet kapot kreeg ... ondanks dat je een 3v1 overal situatie had. Potje daarna hadden we een Titan die Thorn en TLW kogels kon koppen zonder een centje damage te krijgen.

Daarna ook geen enkele lagger gezien. Resultaat? 6-0 en Monkey z'n Flawless.

Dat je een beetje lag hebt af en toe is prima. Sommige zie je de afgrond inlopen ... en na een seconde staan ze voor je neus en lig je op je reet kapot te gaan. Slaat nergens op.

AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Destiny servers zijn ook vaak gewoon shit merk ik. Zo vaak in crucible dat iedereen lag heeft.

Dit weekend eindelijk wat gemerkt van die reconnect zooi. Twee keer ben ik teruggekomen in het trials potje. Heel toevallig knalde ik er 3 keer in totaal uit nadat ik headshot na headshot maakte in de eerste ronde met de sniper. Heel toevallig..

Ik vertrouw niks meer in de trials en ga ook gewoon puur try hard mode daar. Teveel wazige momenten en dingen

7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach ... jij had gisteren drie man down moeten hebben met je Titan Smash. 2 gaan er down en de ander loopt gewoon vrolijk weg :+ Daarom zijn Dedicated Servers zo belangrijk en zeker in een event als Trials of Osiris / Iron Banner.

8. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nee hij was gerevived en dus nog immuun. Net iets te snel gedaan. Dat kan gebeuren. Niet alles is gelijk lag :)

9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

... wel :+

10. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dubbel post ... maar ... *kwijlt*

11. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Precies bij The Taken King.

Dan heb je weer andere ps4 exclusives waar je weer een jaar op kan wachten... ;-)

Heel leuk handcannon, maar al geruime tijd ben je beter af met de Thorn.

Iron banner, Crucible en Trials. Thorn is de nr1 overpowered gun to use.

12. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Die gaat zeker generfed worden :)

13. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zie liever dat de rest gebuffed wordt. Er is niks mis met de Thorn, maar het feit dat 2 headshots een kill is en je met een scout rifle 5 headshots nodig hebt zegt genoeg.

En autorifles? Ik zie nergens meer de Suros in de crucible.

Bungie is de weg kwijt.

Ze nerfen dit, dan weer dat. En vervolgens heb je gamers die die bepaalde guns dus links laten liggen.

Destiny gaat nu om 5 guns en de rest is shit. Althans Crucible.

Je wordt constant maar met 5 guns gekilled.

- Thorn
    - HawkMoon
    - Red Death
    - Vex Mythoclast
    - Shotguns......

Waar is de variatie? Voornamelijk in Crucible?

Je wordt bijna gedwongen om een top tier wapen te hebben, wil je meedraaien in de Crucible etc....

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En Last Word.
    Maar ja MP blijft alttijd tweaken bij iedere game.
    Probleem van de Thorn is. Is dat het een zekere twee headshot kill is. Dat is opzich niet heel erg. Maar het probleem is dat die sneller schiet dan normale handcannons (red hand etc) en dat de range te ver is. Aan de ticks kan je niet veel veranderen want dat haalt dan gelijk de exotic feel weer weg.
    Haal je twee van die perks "weg". Range en rpm dan is al iets meer gebalanceerd.

Maar ze weten ook wel dat ze het moeten veranderen en dat auto rifles weer een buff moeten krijgen. Maar tweaken is gewoon pittig.

15. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Thorn is overpowered. 2 shot headshot en 3 bodyshots. De ttk van de handcannons is bizar nu. Tlw vooral door die vage 111 headshot bug en de range en Thorn op heel veel vlakken.

16. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Dank u. Dat is de 5e primary die ik bedoel ja.

17. Brocade

Brocade Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, heb zelf weinig problemen met de thorn gebruikers. Ik blijf vaak redelijk op afstand en beweeg enorm veel (valt me op dat thorn gebruikers over het algemeen weinig in beweging zijn) en gebruik zelf dan mijn auto rifle en win behoorlijk veel van hen. Tuurlijk, soms zijn er potjes waarbij ik volledig weg word geknald maar over het algemeen win ik van ze en is mijn k/d rating ook positief.

Hier mijn score van vanmiddag met mijn autorifle/sniper/machinegun. (en waarbij de tegenstander over het algemeen de standaard handgun gebruikte).

Alleen.. dit werkt in crucible... In de trials wil ik er niet eens mee beginnen :) Dan word ik denk ik aan alle kanten weg geblazen... Dus hoop ik dat er toch een nerf aankomt zodat ik in de trials ook eens wat kan uitrichten lol.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dan kom je ook wel tegen een hoop scrubs. Iemand die 2 headshot met de Thorn schiet, is echt sneller met de kill dan een auto rifle.

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wanneer zijn de servers weer online? Ben weer helemaal into destiny :+

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Uur/anderhalf uur ongeveer

edit: The work we're doing today will lay the groundwork for future updates. Your player experience will not change.

Volgens Reddit zijn de servers weer online @Lijpe Mocro

Laatst bewerkt: 22 jun 2015
    Lijpe Mocro en AnubisNefer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina