[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

1. Stuur

40,6%
  2. Controller

59,4%
  1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nouuuuuu ik wacht wel een maandje totdat DiRT Rally de gratis Rallycross expansion krijgt...

RemcoM vindt dit leuk.
  2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nu gaan mensen natuurlijk zeuren dat ze features gaan missen die wel in de early acces zitten...
    Best krom natuurlijk, want als ze die in PC 1 gaan zetten heeft PC 2 weer weinig nut.

Assetto Corsa heeft bijvoorbeeld nog support tot 2020, dat zie ik met PC 1 niet gebeuren.

3. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als ik trouwens onderstaand lijstje zie, punten 3, 4, 5 en 6 waren voor pCARS 1 ook al aangekondigd. Ik ga het even aankijken tot build 100 of 150 of zo.

Laatst bewerkt: 23 jun 2015
  4. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ze komen blijkbaar geld tekort. |:- Trieste ontwikkeling dit, waar haal je het lef vandaan. Ik hoop écht dat ze geen enkele cent meer krijgen met die crowdfunding.

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ze staan al op 400.000 Euro. :+

En die Ford Fiesta RX auto is gewoon een foto. Lokken ze lekker money mee denken ze! :+

6. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Aankondiging Project Cars 2 is echt belachelijk... Scoren ze geen punten mee...

Leuk raceavondje vanavond, kwam er pas laat bij maar wel 2 leuke/spannende races!

Voor de liefhebbers hier de start van de laatste race met GT4 op Donington Park.

Valt me trouwens op dat ik de enige ben met rokende banden...

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  7. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Pc zit nog vol met bugs en wat doen ze .....
    Niet best hoor.

8. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Ze halen even een shenmuetje uit :p

Ondanks dat ik het echt een leuke game vind is dit gewoon echt te vroeg voor een deel 2 aan te kondigen terwijl 1 nog soms brak is..

9. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    het team is in twee gesplitst. 1 ontwikkeld pcars 1 door en de ander start met pcars 2 maa rze verwachten de game niet binnen nu en en aantal jaar. Tevens is het een iets andere game dan Pcars1. In de nieuwe zit echt van alles aan disciplines. Maar de aankondiging komt ook bij mij wat raar over. Maar daar denken een heleboel andere users heel anders over.

Ik vermaak mij echt opperbest met deze game. Maar online is het een drama. dus ik denk dat ik dat even laat voor wat het is en wacht wel op een patch die het online gebeuren beter maakt.
    Plus F1 2015 ziet er ook wel heel aantrekkelijk uit moet ik zeggen. Wellicht heeft die een betere online versie.
    Gisteren ook nog even met Forza gereden maar dat is echt wel andere koek. Ik dweil alle kanten op en mis de goede FFB van Pcars.

10. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat is juist het probleem. Het feit dat ze niet met man en macht werken om een game die op momenten onspeelbaar is, te proberen fixen. Slightly Mad gaat van mij geen cent meer krijgen, stelletje oplichters.

11. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Lol......

Ik vermaak mij best met de game ondanks de fouten maar ik zal niet zo gauw nog meer geld uitgeven aan deze game. Voorlopig hoop ik op een aantal patches die het beter maken, zoniet dan ga ik F12015 proberen als die uitkomt...

12. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    wil niet lullig doen, maar wat is onspeelbaar?

Ik kan soms in sommige lobby's niet uit de pits komen,...
    en heb nu 2 keer gehad dat mijn ffb uitviel....

Voor de rest, zwaar verslaafd aan deze game, terwijl ik helemaal niet van baanracers hield o_O

13. Zumpelvelder

Zumpelvelder Active Member

Leuk Bevonden:
    618
    Straks hebben we als gamers twee 'halve producten'... Moeten we die dan zelf maar tot één geheel modden. 8)
    Nee, geen beste timing dit maar zie het toch bij meerdere games gebeuren die op korte termijn een klein succesje boekte...
    Hop gelijk een vervolg aankondigen alsof het om FIFA of COD gaat. :+

Maar maak mij er nu niet te druk over, amuseer mij meer dan goed genoeg met Project Cars. (offline, dat dan wel)

14. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Online werkt nog steeds voor geen meter. Er is altijd wel iemand die gedisconnect wordt buiten hun fout om. Als het een keer wel werkt, kan je niet met meer dan 10 man rijden, tenzij het leuk vindt om met een fps van <10 te rijden. Singleplayer werkt ook niet door de tientallen problemen die de AI alleen al heeft en ook in singleplayer zijn er nog steeds veel framerate problemen. Pitstops werken ook nog steeds niet. Verder zijn er letterlijk honderden onbegrijpelijke designkeuzes, zoals:
    - Waarom stopt qualifying als de tijd op 0 staat, ook al zitten spelers nog in snelle rondes?
    - Waarom kan ik niet tunen in Time Trial?
    - Waarom kan ik niet zien op welke banden ik rij?
    - Waarom kan ik de AI moeilijkheidsgraad per 10 instellen, terwijl het op pc per 1 eenheid kan?
    - Waarom heeft de pc veel meer opties wat betreft bijvoorbeeld hulpmiddelen?

Zo kan ik nog wel even doorgaan. Daarnaast is er nog steeds niets bekend gemaakt over de gratis auto die we in juni zouden krijgen. Dat is op zich niet zo erg, zeker aangezien de eerste auto toch klote was, maar het is wéér een belofte die ze gemaakt hebben om de sales te boosten, die ze wéér niet nakomen. En dat is slechts één van de tientallen beloftes die ze gemaakt hebben en toch maar hebben laten varen. Ze bewijzen maar weer eens dat ze geen fuck om de consument geven en alleen op geld uit zijn. Ik ben er de eerste keer ingetrapt, maar niet weer.

Insane/Erret en Rossi46 vinden dit leuk.
  15. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Is dat met qualifying anders op pc? Misschien hebben ze het wel expres gedaan zodat iemand niet irritant kan gaan doen en dat de rest moet wachten tot hij zijn rondje heeft afgemaakt. Tunen in time trials zou ik ook wel chill vinden maar zo vaak speel ik dat niet dus daar kan ik wel mee leven.

Ik vind de timing niet zo handig maar ik denk niet dat ze anders te werken gaan dan andere developers. Alleen omdat ze afhankelijk zijn van crowdfunding moeten ze het gewoon eerder naar buiten brengen. Het is de beste racegame die ik heb gespeeld op console en bij de volgende versie sta ik gewoon vooraan in de rij :) Ik koop ook elke BF en Fifa en aan die games moet zelf nog gesleuteld worden terwijl de teams daar volgens mij een stuk groter zijn.

Olijke Poffer vindt dit leuk.
  16. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups vooral offline heb ik er volop plezier mee.. Als ze nu nog wat vervelende bugs eruit halen en die 15% improvement kunnen halen dat ben ik happy hoor..

17. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dan hadden ze dat in singleplayer wel anders gedaan.

18. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Er is genoeg te patchen, maar alles wat jij opnoemt komt er aan.
    Verder denk ik dat je er naast zit betreft dat het ze geen fuck kan schelen en alleen maar op geld uit zijn. Maar goed daar ga ik verder niet over uitwijden. Ik denk dat jij beter een andere racegame kunt gaan doen. Zoveel frustratie in een post kan niet goed zijn. (Geen aanval hè ;-) )
    Zoals eerder gezegd, ook ik heb heus wel mijn frustraties hier en daar maar goed, er is geen enkele game, die uitkomt en perfect is. Pcars rijdt prima voor mij, online nog niet maar offline wel en voor mij is Pcars wel beter dan wat ik ooit heb beleeft. Het rijden is echt geweldig ondanks dat er vervelende bugs in zitten.
    Ik geef ze voorals nog het voordeel van de twijfel en geef ze alle ruimte om de game aan te passen. En die free car, die komt heus wel. Maar als je het daar van moet laten afhangen dan denk ik dat je beter wat anders kunt gaan doen. Leuk als ze het geven geen probleem als het niet komt. Al moeten ze dan niet zeggen dat er elke maand een gratis auto komt. Hoewel de maand is nog niet voorbij...

Wellicht komen ze straks met een hele leuke verrassing... :))

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    persoonlijk vind ik de aankondiging voor deel 2 erg vroeg,... maar let wel ontwikkeling duurt zeker 1 tot 2 jaar zo niet langer,...
    grote uitgevers melden dit niet eens, nu melden ze dat ze er mee bezig zijn,....

En ook de mensen die melden dat het en game vol bugs is, let wel dit is geen activision of ea die jaarlijks dezelfde buggie games afleveren :+

20. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Laten we het er dan over eens zijn dat de communicatie vanuit de developers van pCARS bijzonder slecht is. Hoe verzin je het om een vervolg op een game aan te kondigen (althans, om daarvoor geld op te halen) terwijl het eerste deel bijna overloopt van bugs en inderdaad ook heel veel vreemde design keuzes. Niet tactisch.

Iedereen is het er over eens dat er zeer veel potentie in de game zit. En ook ik beleef er momenteel nog veel plezier aan (MP only met groepjes tot 8 man). Maar dat gaat niet voor eeuwig zijn. En ja, ze zeggen veel dingen te gaan patchen. Maar de release op de X1 was zó extreem slecht, dat ik daar wel bijzonder kritisch door geworden ben. Dat is ook de reden dat ik zeker geen DLC aan ga schaffen. Ik heb het volle pond betaald voor inferieur product (dat wel goed kan worden, dat wel).

Racerblade01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina