Er is genoeg te patchen, maar alles wat jij opnoemt komt er aan.
Verder denk ik dat je er naast zit betreft dat het ze geen fuck kan schelen en alleen maar op geld uit zijn. Maar goed daar ga ik verder niet over uitwijden. Ik denk dat jij beter een andere racegame kunt gaan doen. Zoveel frustratie in een post kan niet goed zijn. (Geen aanval hè ;-) )
Zoals eerder gezegd, ook ik heb heus wel mijn frustraties hier en daar maar goed, er is geen enkele game, die uitkomt en perfect is. Pcars rijdt prima voor mij, online nog niet maar offline wel en voor mij is Pcars wel beter dan wat ik ooit heb beleeft. Het rijden is echt geweldig ondanks dat er vervelende bugs in zitten.
Ik geef ze voorals nog het voordeel van de twijfel en geef ze alle ruimte om de game aan te passen. En die free car, die komt heus wel. Maar als je het daar van moet laten afhangen dan denk ik dat je beter wat anders kunt gaan doen. Leuk als ze het geven geen probleem als het niet komt. Al moeten ze dan niet zeggen dat er elke maand een gratis auto komt. Hoewel de maand is nog niet voorbij...
Wellicht komen ze straks met een hele leuke verrassing... )
Laatst bewerkt: 23 jun 2015