Een van de beste PC games van vorig jaar, Divinity Original Sin (RPG) staat al voor oktober in de planning, hier alvast PS4 beelden te zien:
fuck yeah,.. was al aan het wachten totdat die een keer in de aanbieding zou komen voor mn mac, maar nu wacht ik wel ff op de ps 4 versie,.... Divinity, ego draconis op de 360 is 1 van mijn favoriete rpgs
Hmm, in de gaten houden dan. Heavy rain heb ik al gespeeld op de PS3 (Platinum zelfs). Unieke ervaring, maar 1 keer was dan ook weer genoeg....2de keer zie ik niet zitten, je kent het verhaal immers al. Beyond nooit gespeeld, die geef ik wellicht nog een kans, als ik er tijd voor heb.
Beyond is qua keuzes een stuk minder, maar toch heb ik daar van genoten. Heavy Rain is alleen beter. Hoe kan je eigenlijk platinum halen met Heavy Rain als je de game maar 1 keer speelt? Volgens mij zijn daar meerdere playthroughs voor nodig.
Oh oké, dat moet een hele klus geweest zijn Ik heb de game twee keer uitgespeeld, maar toen vond ik het wel mooi geweest. Beyond heb ik 1 keer uitgespeeld, maar die zou ik nog wel een keer willen spelen. Maar dan pik ik liever goedkoop de PS3 versie op.
VR lijkt me in ieder geval leuker dan het Hololens gebeuren. Microsoft heeft het weer, net als de Kinect, te mooi afgeschilderd. De hands-on impressies waren gewoon negatief (het viel veel mensen tegen), in tegenstelling tot de Morpheus. Daar hoorde je best goede dingen over.
Vorig jaar was die demo over Summer Lesson er ook al, alleen toen in een kamer, en met een Japans meisje. Blijkbaar is zo'n Japans schoolmeisje te eng voor een westers publiek, dus nu een gitaarpingelend blond meisje...
....laten ze nou eerst Zesteria hier eens uitbrengen. Het zijn leuke games, maar soms komen ze wel erg snel achter elkaar....zou het fijner vinden als ze wat meer moeite stoppen in een echt heel goede zoals Vesperia, dan de 'wel aardig maar minder dan' steeds...
Mee eens. Dit is denk ik de enige manier om het niveau van de serie weer terug te krijgen op dat van Vesperia. Minder quantiteit, meer kwaliteit.
Vandaag allemaal uit Arcade Archives Raiders 5, PS4 — Digital Astebreed, PS4 — Digital (Out 6/25) Attacking Zegata, PS4 — Digital Batman: Arkham Knight, PS4 — Digital, Retail Devil May Cry 4 Special Edition, PS4 — Digital Don’t Starve Giant Edition, PS3 — Digital (Cross buy with PS4 version) Ender of Fire, PS4 — Digital Planetside 2, PS4 — Digital Ride, PS4 — Retail Riptide GP2, PS4 — Digital Shantae: Risky’s Revenge — Director’s Cut, PS4 — Digital Suikoden 3, PS2 Classic — Digital Tour de France 2015, PS4, PS3 — Digital
Suikoden 3... hmmm, hoe is die eigenlijk? Nooit gespeeld namelijk, maar ik hoor dat deel 3 het zwakste deel uit de serie is? Tempted.
Gust announces Atelier Sophie (PS3/PSV/PS4) more information will be announced at this week's Dengeki Playstation magaizine editlatform is PS4/PS3/Vita http://dengekionline.com/elem/000/001/074/1074167/
Ja staat ook gewoon in de lijst die ik posten. Bij mij download die aleen closed beta steeds? Dus zal nog wel niet goed op de store staan ofzo.