Een 370z Nismo zit erbij, en ook nog de Corvette Z06 2015 en McLaren 570 naast de Challenger en GT-R.
Ow echt. Toevallig wel weer een Corvette. De lijst met auto's is nu best uitgebreid, maar vind het jammer dat je ook veel dezelfde hebt. 458, 458 speciale, Sls, sls Electric, sls Black series, m5 2013, m5 2011, continental gt en speed. en zo nog wel wat meer. Laat staan dat bijna 10 procent van het wagenpark nu Lamborghini is.
Ja die Corvette vind ik ook jammer, die lijkt echt sprekend op de 2014 Stingray. Maar goed, de Nissan's maken een hoop goed wat mij betreft. Oh ja, de gratis auto van juni is weer elektrisch: Peugeot EX1 Concept.
Ik dacht dat RPM en Velocity de laatste uitbreidingen zouden zijn, maaar er komen er dus dus sowieso nog 2 achteraan. Aangezien de bovenste altijd een carpack was verwacht ik dus ook na die RPM nog nieuwe auto's. Season pass 2?
Volgens mij volgende maand gewoon nog 1 gebruikelijke uitbreiding. En over de auto's. Ze volgen gewoon heel erg wat recent uitkomt in het duurdere segment. Seasonpass 2 zou welkom zijn met grote focus op nieuwe tracks.... de huidige ken ik zo goed dat ik ze vrijwel allemaal op redelijk tempo foutloos kan rijden.
Plus editie blijkbaar die ooit aangekondigd was. Maar zal hier morgen wel te downloaden zijn zie nu nog niet staan. EDIT: Hij is nu down, zal wel fout geweest zijn. Mischien volgende maand erbij bij psn plus games? EDIT:
Pff wat een sukkels, dat die servers er nu nog niet klaar voor zijn.. Maar wel eindelijk weer nieuws erover, dan heb ik ook nog hoop op nieuwe dlcs
Misschien dat ze wel even willen wachten tot de nieuwe aanbiedingen online staan, en dat ze dan de Season pass tegelijkertijd in de aanbieding gooien, om te voorkomen dat mensen die het vandaag voor het eerst spelen, meteen de hele game kopen, en de Season Pass, en dan 2 dagen later gaat die Season Pass in de aanbieding en voelen ze zich fucked...!? Volgens mij vandaag ook het bericht dat ze binnenkort weer met nieuws komen over de game, volgens mij ook via hun FB page.
Lijkt me gewoon een fout van Sony die te vroeg is geweest met uploaden van die Plus ed. Genot voor alle haters natuurlijk weer... En straks is ie er en komen er ineens tig spelers bij die de volledige game aanschaffen, ben ik van overtuigd. Nog altijd de mooiste en imo beste racer van deze gen.
Morgen is ie er dan eindelijk voor degenen die hebben gewacht. http://blog.eu.playstation.com/2015/06/24/driveclub-playstation-plus-edition-launches-tomorrow
Dat moet toch haast wel? Natuurlijk zullen er altijd mensen zijn die gewoon niet kunnen leven met de handling van de auto's, maar verder? Toch verwacht ik ook wederom een hoop haters, die blijven dat toch wel doen.
De gratis Plus editie is er : https://store.playstation.com/#!/en...tion/cid=EP9000-CUSA00003_00-XXXXDRIVECLUBPSE
Alle 13 tracks in India en 15 auto's. Hot Hatch Volkswagen Golf GTI [club] Mini John Cooper Works GP Audi A1 quattro Sports Bentley Continental GT V8 [club] Mercedes A 45 AMG Lotus Evora S Performance BMW M3 GTS [club] Maserati GranTurismo MC Stradale Alfa Romeo 4C Super Bac Mono [club] Audi R8 V10 Marussia B2 Hyper Pagani Zonda R [club] RUF CTR3 Koenigsegg Agera R En oh ja, ook die nieuwe Starter tour zit erbij waarin je events kan rijden uit latere DLC.