Ach Bungie weet toch wel dat er idioten zijn die deze dingen kopen voor 20 euro. Geef ze eens ongelijk.
Ja ja sarcasme nu opeens. Moet wel lachen om die "oplossing" van Bungie nu met die emotes. Laten we even 20 euro betalen wat dezelfde prijs is als HoW en TDB voor een paar emotes en class items... Wat denken ze zelf.
Zouden ze het expres gedaan hebben om zo arrogant te doen in die interview? om die 20 euro een beetje te verbloemen?
Het slaat gewoon als een tiet op een aambeeld. 20 euro voor wat cosmetische dingen? Dingen die, waarschijnlijk, snel niet relevant meer zijn. Kijk maar naar die Vanguard Edition destijds met de launch van de game. Gebruikt niemand meer. Ik wacht wel op die Weekly Update vanavond... Met een prijskaartje van 40 euro en de helft van de content van de launch-game word ik nog niet warm. Is me echt te duur.
Wie wil er nou niet voor dat geld een slow clap emote? Wat moet dat vernederend zijn in de trials joh. Wordt je niet meer geteabagged, nee krijg je een slow clap. Aiiiii.
' Gaat niks gebeuren hoor in die weekly. De weekly van vandaag (part2) gaat gewoon een normale weekly worden.
tja die 20 dollar had iedereen al kunnen berekenen door het verschil tussen de legendary en die collectors edition van elkaar af te halen. Wel belachelijk om er 20 dollar voor te vragen, maar dat was het bij die eerste aankondiging ook al. Ergens wil ik vanwege dit soort uitzuigerij graag destiny vergeten en doorgaan met andere games (backlog groeit en groeit) maar ondanks al het gezeik is het gewoonweg een te verslavende game voor me tot op heden. Misschien gewoon even pauze tot aan de taken king nemen. Zou moeten lukken met batman in de schappen....
Blijft voor mij nog steeds een van de goedkoopste games als ik bekijk hoeveel uur ik al gespeeld heb voor 80 dollar tot op heden. The Taken King ook gelijk besteld. Weet toch dat het voor mij wel de moeite waard is. Ondertussen wachten op koopjes van games die ik nog wil spelen en profit.
Helemaal eens. Qua uren e.d. is de game het voor mij zeker waard geweest en ondertussen ook TTK besteld. Ik vermaak me er voorlopig nog wel mee
Yeey, net een weasel en een tapir te pakken -.- Bijna Urrox neer (lvl 34) en daar werden we 1 voor 1 gekickt...
Sick, krijg Radegast Fury met aggressive launch, tripod, javelin en grenades and horseshoes. Gewoon max blast radius en de maximale velocity. RIP ash factory
Wil iemand dit weekend met mij lvl 34 poe doen? Heb nog 1 etheric light nodig om level 34 te worden. Lvl 33 hunter: JapyoStylez