1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Xbox One Algemeen & FAQ (vragen/opmerkingen) [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    En enkel bij toestemming van de uitgever.
     
  2. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben benieuwd in welk tempo er nieuwe backwards compatible titels bij gaan komen.
    Ik heb nog genoeg titels in mijn backlog staan.
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Het is een zeer, zeer sterk (plus)punt voor de Xbone.....maar krijg een naar gevoel erbij dat het maar zo weinig titels zijn en dan ook nog eens zonder DLC.
    Ja, 100 klinkt veel, maar als je nagaat wat er allemaal op uitgekomen is op die good old 360, is dat echt niks.

    Mass Effect 1 is tof...maar zonder de DLC en de andere delen heb je er niet veel aan....helemaal niet als het nog eens slechter loopt dan op de 360 ook. En wanneer de rest komt? Niemand die het weet.

    Het klinkt allemaal tof en leuk...maar het stelt, op dit moment, eigenlijk zo weinig voor dat het het benoemen als pluspunt eigenlijk niet waard is.


    That said; wel een pluspunt dat ze er in ieder geval naar kijken.
     
  4. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @MAD1976
    Je zegt het goed op "dit moment" want het is ook nog in de preview program ;) officiële release pas in het najaar. Maar wat ik zo lees op internet zijn de mensen er toch behoorlijk enthousiast over en gaat die lijst met games na de launch in het najaar vast aanzienlijk groeien.

    Ze hebben al aangegeven dat de gehele first party line up eraan komt en dat dlc ondersteuning ook onderweg is.
    Binnekort kameo maar eens aanschaffen :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jun 2015
    X-Junk vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zie het me niet heel veel gebruiken. Maar het is nice dat het er komt en vooral dat het gratis is en een volledige emulator is.
     
  6. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Het is absoluut een leuk iets dat het er komt, maar ik vraag me af of het niet te laat is, en hoe vaak ga je een oude game nog spelen?
    Er komen wekelijks nieuwe games uit.
    Of ben je iemand die daadwerkelijk Kameo wekenlang gaat spelen of stiekem toch maar 1 keer opstarten just for the fun :+

    Ik geef toe ik zou graag weer Red Dead Redemption spelen, maar ik weet ook van mezelf dat ik de game 3x speel en vervolgens weer naar de huidige generatie gaat.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou als pgr 3 beschikbaar word dan speel ik die echt weer uren, net als een mw2, kameo word waarschijnlijk een aantal keer voor de fun maar dat het kan is opzich zelf al tof
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb Mass Effect en Fallout compleet overgeslagen en die zou ik graag willen spelen voordat deel 4 uit komt.
    Voor mij is bc wel handig.
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  9. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    :eek: Je hebt wat gemist. Alhoewel ik Mass Effect 3 ook nog moet spelen.

    Ik denk dat ze nog wel wat moeite krijgen met multi-disc games. Niet zozeer de games waarbij de tweede disc wordt geïnstalleerd, maar degene die vragen om de disc om te wisselen tijdens het spelen. Dan zullen ze eerst het DRM systeem moeten aanpassen denk ik.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Is het mogelijk om de Games with Gold die voor de 360 uitkomen te downloaden zonder een 360 en die later met backwards compatibility op de One te spelen?
     
  11. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Yup. Die zijn gewoon gekoppeld aan je gamertag.
     
    Santino vindt dit leuk.
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben nu preview member en zie al 360 games staan om te installeren, games die ik zelf nooit heb gekocht. Dus je shared 360 games ook gewoon? Hoe dan ook, ik zie Banjo Kazooie er wel tussen maar Tooie niet. Terwijl ik die laatste juist wel heb gekocht toen. Heeft dit met dat sharen te maken dat ik mijn eigen 360 games niet zien en dat mijn share buddy die eerst moet downloaden?
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Zijn het niet games with gold?
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Banjo Tooie heb ok toentertijd gekocht, Super Meat Boy ook...hmmm apart. Die laatste staat er wel tussen.
     
  15. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    En hoe doe ik dat?
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Via xbox.nl
     
  17. reatrix

    reatrix Active Member

    Berichten:
    840
    Leuk Bevonden:
    17
    Games die je digitaal op de 360 hebt en BC zijn krijgt de ander ook waarmee je shared, betekent echter niet dat hij het eerst moet downloaden zodat het zichtbaar wordt bij jou want bij jou hoort hij er ook te staan.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2015
  18. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Ik zie alleen de Games with Gold voor de One staan en niet van de 360, of kijk ik er nou overheen?
     
  19. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Klopt
    Maar als je zoekt op plants in de 360 categorie staat ie er tussen
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Is het schadelijk voor je X1 als je met dit weer op zolder gaat zitten gamen? Ik heb gewoon een waaier staan dus kan ik mezelf redelijk cool houden maar het is rete warm op zolder bij mij thuis... kan dit kwaad?
     

Deel Deze Pagina