Niet helemaal. http://www.netflix-nederland.nl/onrust-in-netflix-land-wel-of-geen-advertenties/ Ze gaan misschien originals promoten. Zou ik zelf geen last van hebben. Ik vind voorstukjes bij films ook altijd leuk.
De baas van Netflix heeft nav de vele negatieve reacties geroepen dat Netflix NOOIT ads zal toevoegen. Trailers van originals die je gewoon kunt skippen zie ik niet echt als ads.
Waar dat dan? Prima reviews op IMDB en Rotten Tomatoes. Trailer laatst al gezien, zou best leuk kunnen zijn. Hopelijk gaat het niet te veel de kant van Orphan Black op (beetje hetzelfde idee), moet ik seizoen 3 nog van zien maar dat kan me niet echt boeien. Toffe serie, tof concept, maar soms best beroerd uitgevoerd.
Dit doen ze al. Ik kreeg tijdens Orange is the new black ineens voor een aflevering een trailer van Sense 8 te zien..
Ik vind het zo irritant dat je niet goed kan zoeken op netflix. Probeer af en toe een "nieuwe" serie te zoeken, maar is gewoon onmogelijk want je kan nergens goed op filteren.
Zoekfunctie werkt prima.. Hoewel er best een tab mag komen voor "series" en voor "films" en dan daar per categorie...
Er is een categorie voor horrors ik zelf kijk eigenlijk nooit horror... Alleen maar series eigenlijk. Ik stoor me er dus aan dat films en series door elkaar staan. Bij Film1, HBO en Videoland staan die wel apart ingedeeld. Stuk fijner zoeken! Alleen Videoland heb ik niet (meer)
Als je weet wat je zoekt wel ja. Ik doelde inderdaad ook voornamelijk op dat films en series dwars door elkaar staan. Vaak weet ik nog niet precies wat ik zoek, maar zoek ik gewoon een nieuwe leuke serie.
Ik vind het irritant dat categorieën verdwijnen de ene dag en daarna weer terug zijn. Zoals bijvoorbeeld horror, soms staat ie er en soms niet. Verstuurd vanaf mijn George R.R. Martin Killmobiel