Niet voor multiplayer. Alleen Campaign coop zou geen splitscreen krijgen. Zie hier ook de tweet van een jaar geleden:
Men blijft het maar hebben over dat iets genaamd...Destiny. En ik blijf me constant afvragen wtf dat nou toch is. Hele toffe wallpapers. Ik ga die van Ori nu maar eens vervangen. Ik kan deze thread gewoon openen in IE op de Xbox One en dan die pics als achtergrond instellen toch?
Geen splitscreen.. Alles voor de 60fps! Want Halo 3 was zo kut met 30fps.. Jezus, wat een falers, een van de leukste dingen van Halo eruit gesloopt. RIP
Destiny doet het prima met 30fps. Net als halo jaren gedaan heeft. Op halo 4 na had geen enkele Halo problemen met 4 speler splitscreen. Zelfs niet op onze oude 64MB ram Xbox original. Dit is geen deal breaker voor mij, maar ik ga hem nu niet meer op release halen. Met deze houding weet je gewoon dat het party gehalte van halo 5 lager ligt. Ben benieuwd hoe breed custom games straks zijn uitgewerkt, want in Halo 4 was het ook niet zo geweldig. Wordt straks wel heel krom. Zin om te splitscreenen? Tja, dan moet ik even de oude halos uit de doos halen. Vraag mezelf nu af wat Halo nu nog zo speciaal heeft vergeleken met Battlefield bijvoorbeeld? Waarom twee shooters kopen als ze toch allemaal hetzelfde zijn?
Enige wat ze overheen hebben is dat ze een fps zijn en misschien Warzone een beetje. Al zit daar AI in. BF is een totaal andere fps game. All out warfare waar Halo een Arena shooter is.