1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Die aanbieding ging toch eigenlijk tot gisteren? Hij is er nu nog steeds voor 300 euro maar ik neem aan dat dat zo weg is?
     
  2. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
  3. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    "Our experiment was a great success, and we received tons of positive feedback from our fans on social media. But we also know that some of you missed out on the sales. We want to ensure that all of our fans have the opportunity to get the Flagship Killer at this special price, which leads us to some big news: the OnePlus One now starts at $249, permanently - See more at: https://blog.oneplus.net/2015/06/oneplus-one-new-price-new-partner/#sthash.VcaxAkjH.dpuf"
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heel veel gezeik lees ik daar inderdaad, als je wat doorklikt. Dat zal dan ook de oorzaak zijn dat ik ervoor kies om dit diamantje aan me voorbij laat gaan. Ik wil zekerheid en betrouwbaarheid als ik honderden euro's investeer. Ik ben van plan om gewoon weer jaren te doen met de telefoon namelijk.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Weet je wat het is, op het internet kom je veel vaker de negatieve cases tegen....

    Daar is het internet voor. Ik ken 5 mensen om mijn heen, die allemaal de oneplus one hebben gekocht en helemaal niks aan de hand.

    Perfecte exemplaren. Iedere telefoon heeft op het internet een negatieve thread mbt quality control, issues, garantie en dergelijke.

    Denk je dat Sony of Samsung heilige boontjes zijn?

    Think again.
     
    Killamonkey, Kwakmannie en RemcoM vinden dit leuk.
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha dit was wel effe mooi.

    Werd net gebeld door Vodafone, dit keer een vrouw. Ze kon mij nu een Galaxy S5 aanbieden en die was zoals zij zei, meer aan te raden dan de S6 omdat deze gewoon kwalitatief minder goed was. Lijkt me sterk maar ok...

    Ook zou het zelfs goedkoper worden voor mij, maar liefst 2 euro minder. Toen legde ik uit over de OPO die zij mij niet kunnen aanbieden en ook Simyo. Waarop zij zei dat ze hele slechte dingen had gehoord over Simyo, maar daar wist ze verder ook het fijne niet vinden. Wat kunnen het toch zwetsers zijn he, haha!
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.957
    Maandag de OPO besteld, vandaag krijg ik hem als het goed is binnen, goedkoopste verzendmethode gekozen. Hoe snel is die duurste dan 8)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Natuurlijk denk ik dat niet, maar als je dan leest dat er relatief wel érg veel gezeik is over de producten van OPO, doet je dat toch twijfelen. Of gisteren zag ik ergens een grote website waarbij de OPO een eigen topic voor issues heeft gekregen, omdat het er teveel werden. Als je dat dan combineert met het feit dat OnePlus niet in Nederland zit, waardoor reparaties etc langer duren en duurder zijn, is dat niet een fijn gegeven. ;) Dat Sony, Samsung en Apple telefoongebruikers ook veel te klagen hebben snap ik, al is de kans daar wel kleiner vanwege de quality control en reparaties etc.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Er is overal quality control. Dat is deel van het hele productie proces.

    En het feit dat het I op een bepaalde forum teveel werf, dat het een eigen thread kreeg zegt mij persoonlijk niks.

    Een goed geregeld forum, had al een eigen topic ervoor aangemaakt met sub fora.

    Echter het punt waar ik je gelijk aan kan geven is het ontbreken van een servicepunt en/of makkelijker je garantie claimen.

    Maar denk niet dat omdat bijv Sony hier in Nederland zit het makkelijker is.

    Sony laat je gerust in de steek of laat je betalen voor dingen. Net zo goed met Samsung.

    Als je eenmaal in de molen zit, dan ben je vaak de sjaak.

    Ik kan begrijpen dat je het niet aandurft. Vooruit, wel is aan marktplaats gedacht? Een tweedehandsje?

    Dan kan je de telefoon met eigen ogen bekijken en heb je hem voor nog minder dan retail.
     
  13. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Mijn Nexus 5 doet een beetje raar de laatste week. Na x uur gebruik reageert het scherm ofwel slecht ofwel blijft hij zwart. Na een hard reset werkt de telefoon weer prima voor een paar uur. Hoe kan ik er achter komen of dit een hardware probleem is of een app die crasht? Ik lees ook e.e.a. over een black screen of death in Android 5.1.1.
     
    Laatst bewerkt: 23 jun 2015
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb sinds vandaag een Galaxy S4, nu zoek ik een hoesje en ben uitgekomen bij de view cover. Maakt het nog uit of deze van Samsung zelf zijn of is van een ander merk net zo goed?
     
  15. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Koop gewoon de aankomende iPhone 6s, weet je tenminste zeker dat het werkt. Of anders een tweedehands 5s, snel genoeg voor nu. Ik loop ook nog met een 4s vanaf de release rond, ga pas een nieuwe kopen als deze het begeeft. Heb geen zin om na 2 jaar een nieuwe te moeten kopen omdat hij veel te traag is.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S6 binnengekregen. Juweeltje, al is android nog wel wennen op bepaalde vlakken. Reacties van (Apple) vrienden waren echt schrijnend, maar ik heb dat hipster gebeuren nooit begrepen dat je als iPhone gebruiker een hekel moet hebben aan Android / samsung.

    Nu nog een simpele cover vinden. Flip (horizontaal) cover bij voorkeur. Iemand tips? ;)
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik heb zelf de originele Samsung flip cover voor m'n Note 4 en had ik ook bij de S4. Die S view (venster) vind ik zelf niks. Die originele bumper cases zijn trouwens ook fijn en bestel ik binnenkort. Flapjes zijn niet altijd handig. :+
     
  18. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb zelf tot nu toe altijd de Casemate Barely There gehad op mn smartphones, flapjes vind ik zwaar irritant.
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind een bumper altijd minder veilg aanvoelen omdat het scherm compleet open ligt. Of heeft men daar iets op bedacht? ;)

    @Alexknl @Lethal AK47
     
  20. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Succes met over 2 jaar een nieuwe telefoon kiezen
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina