Lief dagboek, Zooooo het is dan eindelijk gelukt dankzij @Maddmonkey en @Raafie vandaag eindelijk de flawless in trails gehaald. Toen we 5-0 stonden verloren we een potje, waardoor onze loss boon is gebruikt. Toen werd het wel even spannend, billenknijpen tot het maximale. Gelukkig was er de mentale steun via de WhatsApp van @Rampage. En niet vergeten de positief coachende woorden van @Raafie en @Maddmonkey als ik weer iets verklootte, maar gelukkig kwam dat niet vaak voor . We moesten dus nog vier postjes zonder te mogen verliezen. De eerste twee waren spannend, maar de laatste twee waren gelukkig redelijk eenvoudig verlopen. @Raafie en @Maddmonkey thanks voor de hulp in trails en de rondleiding op Mercury. Tof ook om @bulletproof010 zijn secret stash en smoke room, en @Hybrid zijn rape dungeon te mogen zien . Lekker ritueeltje ook op het einde . Maar de rest moet ik natuurlijk ook niet vergeten, welke mij in andere potjes hebben geholpen te weten: @bulletproof010 @Rampage @Graveheart @thiez @nawa @Hybrid en andere als ik iemand ben vergeten . Verder nog samen met @Graveheart de daily gedaan, nu staan wij beide niet zo bekend als goede PVPers en dat is overigens meer dan terecht , maar deze wil ik jullie toch niet onthouden. Tik hem aan @Graveheart Today was a good day! Tot de volgende keer lief dagboek!
Ging lekker inderdaad! Nog 2 leuke shotty clutches, 1tje van vanavond En deze dikke body-slam... En met geluidseffect
Die valpartij van Bex ziet er echt fout uit, net alsof iemand verkeerd van de duikplank gaat en plat met zijn snufferd op het water komt
Crucible Playbook is ook wel een tof gedeelte op Reddit. Hier een volledige shotgun guide. Is nog steeds veel vraag naar dus misschien wel handig voor sommige mensen. https://www.reddit.com/r/CruciblePl...y/house_of_wolves_shotgun_reforge_megathread/ Persoonlijk denk ik dat de Party Crasher de "beste" pvp shotgun is. Judgment, Matador en Felwinter zijn ook top tier maar denk ik de Party Crasher de beste allrounder is. Judgement heeft de beste rate of fire maar levert wat in op range en impact ten opzichte van de andere. Niet veel maar toch. Felwinter heeft nog steeds de hoogste impact van allemaal maar de laagste firerate. Party Crasher en Matador zitten daar precies tussen in. En de Party Crasher "wint" imo omdat die dezelfde impact en range heeft als de Matador maar wel een hogere firerate. Ook heeft die de hoogste aim assist van al die shotguns van 77.
Waarom wachten?? Trouwens net weer lekkere lag zooi in crucible. 7 hits met blade dancer check het shield