Ziet er grafisch wel erg slecht uit imo. Toch ben ik benieuwd . THPS 1, 2 en vooral 3 zijn echt LEGEND!!!!!
Ik heb als kind echt heel veel Tony Hawk's games gespeeld.. Zou hem dus gewoon kopen en me ermee vermaken.
Tony Hawk Pro Skater. Jackass. Schoolfeestjes. Eerste biertje. Eerste jointje. Eerste vriendinnetje. Jeugdsentiment. Sorry ik dwaal af. Het ziet er grafisch niet heel denderend uit. Lichtgevende skateboards? Wtf!
Oogt precies als de HD remake... Zie ook weinig creativiteit terug in de levels zonder naar de overall graphics te kijken. Erg jammer dit! Die power-ups is voor mij ook altijd een teken dat ze gewoon maar wat aankloten en totaal geen goed doordacht concept hebben voor de game. Dan was TH Project 8 toch nog best een aardige game nu ik er eens over nadenk...
Skate vind ik maar kut. Het simplistische van de eerdere TH games vond ik perfect, Skate doet veel te moeilijk vind ik.
Ondanks dat ik in mijn leven nog geen minuut op een skatebord heb gestaan was Skate echt nice idd. Zowel deel 2 en 3 die ik op de 360 heb gespeeld. Lekker freeroamen, challenges doen, gekke shit uitvoeren zoals die xray botten breken en parken bouwen. Vond de controls etc juist goed te besturen Jorrie, ondanks dat ik voor Skate geen snars van al die termen en trucs begreep. Wat competitie is wel goed, maar die graphics van TH hierboven met die gare lichtgevende boards, en 'slambutton' mehh..
Ik wist niet dat er nog games gemaakt werden voor de PS2. De engine schijnt die van THPS2HD te zijn, die erg kut was volgens velen.
De enige levels die ik tot nu toe heb gezien van de The Hangar en School 2. Die kennen we al... en dat voor een full priced game. Vroeger was altijd briljant als er weer eens een nieuwe THPS uit kwam. Lekker die nieuwe levels verkennen
Was aanvankelijk super blij met het nieuws van THPS5. Tot ik de beelden zag en eerste hands-on las. Grafisch zeer slecht, animatie, besturing etc ook allemaal niet denderend. En de besturing is juist zo cruciaal. THPS:HD was ook een zeer magere port, die imo gewoon niet lekker speelde (erg buggy) en ik snel aan de kant heb geschoven. Daarnaast ben ik wel een beetje klaar met het eindeloos blijven gebruiken van oorspronkelijke levels. Toen waren ze cool, nu niet meer. Kom met iets nieuws. En dan doen of die park-editor het einde is... Zolang zonder (een fatsoenlijke) TH game en dan met dit komen... Hoop echt dat ze de game nog heel wat gaan oppoetsen en er wat leuks van weten te maken.