1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als de patch uit komt ben ik waarschijnlijk al druk bezig met F1 2015.

    Jammer dat ze ruim 2 maanden nodig hebben om de online problemen aan te pakken.
     
  2. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    Goede patch. Alleen nog steeds geen echte verbeteringen voor online stabiliteit, en de game wil wel eens freezen als je uit Time Trial komt, dat mogen ze ook wel patchen.

    Wel tof dat ze afsnijden tegengaan. Zou mooi zijn als ze dat flink hebben verbeterd.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja dat afsnijden is ook behoorlijk hatelijk. Op een gegeven moment zit je enkel maar uit te proberen waar je wel of niet af kan snijden, i.p.v. gewoon strak te racen.
     
  4. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ook een handig draadje ivm car setup etc.

    -LINK-
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  5. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    ben net terug van vakantie en patch 1.4 is binnen maar als ik dat lijstje van patch 2.0 lees ben ik direct mijn zin kwijt om PC weer eens te gaan proberen.
    Misschien dat ik hem eind deze week nog eens erin stop want ik ben stiekem ook wel benieuwd. Hopelijk komt patch 2.0 erg snel..
    Als F1 2015 het goed doet bij release bestaat de kans dat PC plaats moet gaan maken.. Aan de andere kant wil ik PC eigenlijk niet wegdoen vanwege de potentie maar als je kijkt hoeveel bugs er al verholpen zijn en hoeveel er nog aanwezig zijn.. man o man, PC was letterlijk nog lang niet klaar voor release.
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  6. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Wat is de Bentley GT toch een heerlijke bak :)
     
  7. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ja dat is ook wel een goor trucje eigenlijk. Een DLC auto super goed maken, zodat iedereen de DLC aan gaat schaffen... }:]
     
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb er niet meer in gereden na de patch en na aanschaf van mijn wheel. Ik vond het een gare bak maar ik zal het eens proberen na de 1.4 patch en met wheel.... :D
     
  9. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ow deze nieuwe site is ook erg handig. Hopen dat hij up to date blijft.
    Voor meer info en de link kijk je even op onderstaande link naar het Pcars forum.

    -LINK-
     
    Pollie vindt dit leuk.
  10. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ben er echt helemaal klaar mee wacht wel weer op formule 1 en zekers op forza 6 echt het betere werk.

    Man man ongelooflijk de framedrops op heel veel punten.... project cars 2 moeten echt veel goed doen om mij over te halen. Want wat ben ik teleurgesteld hierin.


    En wat ook gewoon enorm vaag is ga je de pit in... Kom je de pit uit heb je ineens 4 lekke banden ???

    Wat is hier de bedoeling van BUG!!!!????? Hoe langer ik dit spel blijf spelen hoe slechter ik het gaat vinden.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2015
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Jups genoeg bugs nog. Al worden er in patch 2.0 een heel groot aantal verholpen. Ik geniet er nog steeds volop van ondanks de nasty bugs...
    Ik zou het nog niet opgeven en iig nog eens proberen na de release van patch 2.0.
     
  12. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Heb het al vaak geprobeerd.. en de bugs moeten nu er gewoon uit het slaat nergens op dat je uit de pit komt en 4 lekke banden heb vanuit het niets..

    Het moet maar is afgelopen zijn. Word tijd dat er iemand opstaat en al de game makers is flink op de vingers tikt.


    Net weer hier een filmpje van vanochtend het is triest echt heel erg triest......

    http://xboxclips.com/Marcelinho NL/c38d5305-29e0-4917-b931-5352e497acd7

    http://xboxclips.com/Marcelinho NL/8f8bdf3d-e7e9-4dee-8ab4-e1fea6f5a3c0
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2015
  13. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Nou neem maar van mij aan dat dit wordt gedaan hoor. En niet echt heel mals ook.
    En de lekke banden is ook bekend en is aangepakt in patch 2.0. Je kunt dit voorkomen door de bandenspanning tijdens een pitstop aan te passen, niet ideaal maar 4 platte sloffen is dat helemaal niet..
     
  14. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ja dat heb ik nou gedaan heb een andere pit tactiek toegevoegd.

    En op heel veel banen is het regelmatig framedrop. maar dat is echt op een aantal banen
     
  15. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Klopt, er zijn een paar banen die daar last van hebben, bv Zolder. Maar ook dat moet over zijn met de 2.0Patch..
     
  16. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Heb nu 30uur in de PC versie zitten en ben eigenlijk nog maar weinig noemenswaardige gameplay-bugs tegen gekomen. Framedrops zeker geen last van.

    Wat ik tot nu toe ben tegengekomen:
    Op bepaalde tracks rijdt de AI zich keer op keer vast in chicanes waardoor de hele track geblokkeerd word. Kunnen die niet achteruit of weggehaald worden als ze total-loss zijn??
    Kwalificeren word in ieder geval op die manier gelijk onmogelijk. (herstarten helpt niet want gebeurd telkens hetzelfde, moet dus skippen en achteraan starten)

    En wagens lijken soms vast te lopen op de curbestones in snelle bochten en worden vervolgens belachelijk hard gelanceerd of lijken soms zelfs te ontploffen. o_O
    Klap, auto weg en alleen nog wat onderdelen die achterblijven, insane crashes! 8) (gebeurd overigens alleen bij de CPU, zelf geen last van dus zie het niet direct als storende gameplay bug)
     
  17. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Patch 2.0 is Uit. Nog niet voor de Xbox maar die zal ook snel volgen....
     
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Volgens de members van het Pcars forum zitten er deze nieuwe wagens bij.


     
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik ben benieuwd naar de xbox patch. Ik lees op het Pcars forum niet heel veel goeds over de pc patch 2.0.
    Dus waarschijnlijk zullen er nu veel gebruikers Pcars neerleggen en een andere racegame gaan kiezen. Ik moet eerlijk zeggen dat het SMS team zich angstvallig stil houdt. Dat is natuurlijk geen goed teken. Normaal stonden ze vooraan om vragen en klachten etc te beantwoorden maar de laatste week is het erg stil aan de overkant....
     
  20. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben ook benieuwd, maar voor mij geld hetzelfde..
    Ik zie de potentie en een mooie basis maar dit is letterlijk een hoop stront wat ze afgeleverd hebben. Dit is voor mij de eerste game in de geschiedenis waarin de bugs mij mateloos irriteren.
    Als patch 2 geen aanzienlijke verbetering brengt ben ik er klaar mee..
    En dan het lef hebben om al betaalde dlc aan te bieden.. Als je een beetje ruggengraat hebt geef je de eerste maanden alle dlc gratis uit als compensatie.
    Dat is wel het minste wat je kunt/moet doen in mijn ogen.
    Het zal me niet eens verbazen als de ontwikkelingen stoppen en PC2 vervroegd word uitgebracht.
     
    Racerblade01 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina