1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Bots worden elke dag leuker.
     
    xboxlol, LageTrial en CrazY vinden dit leuk.
  2. Serge Huijsen

    Serge Huijsen New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat bedoel ik als je langer de XBOX heb dan ben je aan die controller gewend en vind je dat lekker werken en gamen! Maar als je langer de PS4 heb vind je die controller weer lekkerder gamen! Het is dus iets waar iedereen zijn eigen mening van heeft ze zijn niet slecht!

    Groet, Serge
     
  3. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Pff, thanks dat je het zegt man...was effe bang dat ik de verkeerde keus gemaakt had...:x
     
    LageTrial vindt dit leuk.
  4. LageTrial

    LageTrial Active Member

    Berichten:
    2.015
    Leuk Bevonden:
    17
    Hahahaha moet best wel lachen hierom!
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb je ook. Want je hebt nog steeds geen Arkham Knight
     
  6. Serge Huijsen

    Serge Huijsen New Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee tuurlijk niet je heb gewoon de goede keuze gemaakt!
     
  7. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Hoppa MAD die kun je in je zak steken!
     
    MAD 1976 vindt dit leuk.
  8. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Xbox is beter! Punt!

    (Y)(A)(Y)
     
  9. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als dat harde cijfers zijn heeft dat niks te maken met 'wij van WC eend'.
     
  11. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Xbox heeft sinds de 10 miljoen message niets meer gezegd over aantallen volgens mij. Volgens analisten nu op geschat 15 miljoen en PS4 op 22 miljoen, dan nog de Wii u en alles per regio. Vraag is meer of de Xbox het nog gaat inlopen


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sony kan het alleen niet zeggen omdat ze de cijfers van Nintendo en MS niet weten. Dus harde cijfers zijn het niet.
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ah, dan is het inderdaad gewoon beetje dom roepen :+
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Beetje dom roepen inderdaad.

    Maar vraag me wel af waarom MS zo lang geen cijfers meer gegeven heeft...das ook apart.
    Die 10 mil is toch zeker nog van vorig jaar?
     
  15. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Ja 10 miljoen van november 2014 (volgens Wikipedia)


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Cijfers.

    Heb je niet nodig. Kijk maar naar de beslissingen van o.a. Bungie/Activision met Destiny en de overloop van Call of Duty naar Sony.

    Zegt alles, de industrie weet het, maar ze zwijgen waar het kan, want op de langere termijn hebben ze elkaar nodig.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Sorry maar dat zegt echt niks. Dat is gewoon wie het meeste geld wilt bieden. Bied je genoeg dan krijg je het.
    Zie Tomb Raider.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  18. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik denk dat het met meer te maken heeft dan puur geld.

    Lijkt mij dat Acti ook kijkt naar op welke console de game het het beste doet.
    Last gen op de 360, maar misschien heeft Ghosts zoveel meer verkocht op de PS4 itt de Xbone, dat Acti nu voor de PS4 kiest.
    Of misschien heeft Destiny het zo goed gedaan op de PS4 itt de Xbone dat ze dat ook meenemen.

    Of misschien zijn er echt zoveel meer PS4s verkocht dan Xbones....:+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De Activision deal met Sony was er al voordat de consoles verkocht werden of zelfs aangekondigd. Tenzij ze glazen bol hebben. Destiny was eerst een 360 exclusive. Maar dat veranderde doen Activision in beeld kwam en de publisher werd.
    Gaat gewoon wie het meeste bied. Zelfde met Ubi. Eerst met Black Flag was het PS4 focus en daarna met Unity had MS de deal. Als ze dan kijken naar welke console beter verkoopt dan hadden ze natuurlijk nooit de One gekozen voor Unity.

    De COD deal met MS was nu afgelopen. Nieuw contract. Sony wilde dat waarschijnlijk graag overnemen en betaalde meer. En misschien dacht MS dat ze liever focussen op Halo en GoW de komende tijd qua eigen shooters.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Tomb Raider komt gewoon door Microsoft. ;-) Die hebben er expres op gegokt en gewonnen.

    Mbt Activision en Sony geef ik je gelijk, maar het is mede door het succes van Destiny en de PS4 dat Activision gekozen heeft voor de PS4 mbt de exclusivity van COD. Het zal Activision een rot zorg zijn hoeveel jaar ze bij MS hebben gezeten. Als de tegenpartij (lees Sony) miljoenen meer consoles heeft verkocht itt MS, dan zitten daar ook xxxxxxxx betalende klanten erbij die MS niet heeft.

    Een simpele Activision marketing mannetje kan zijn advies in 5 minuten schrijven. En aangezien Acitivision voor het grootst mogelijk winst gaat, kiezen zij simpel voor Sony.

    Sony heeft geen geld om miljoenen in exclusivity te pompen. Het hele bedrijf kampt met verliezen etc. Als MS ''Call of Duty' had gewild, dan hadden ze ervoor betaald, echter zie ik wel in dat Activision daar NEE op hebt gezegd om de simpele reden...... minder gamers dan Sony.

    MS heeft genoeg geld, als ze het echt willen, dan hadden ze meer exclusives gekocht om de merk en console Xbox One door onze strot te douwen. Halo is een lachtertje en Gears is gewoon opgepoetst en that's it. Forza ook, ieder jaar hetzelfde, maar nog mooier dan voorheen, nieuwe features? ho maar.

    Daarentegen ben ik wel benieuwd naar Lara en vooral ReCore. Hoop dat ze mij verrassen... ;-)
     
    MAD 1976, Mallakai en Daz vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina