Dat was ook het geval man, dat weet ik. Maar volgens Xandorra kan het nu wel. Bij hem werkt het gewoon op de US X1.
Het extra werk vind ik niet erg dude, ik vond Paypal juist zo fucking chill, want je koopt gewoon meteen wat je wil. Stel er is nou een game van 5 dollar...en ik heb maar 3 dollar nog op mijn MS account, dan moet ik een 10 of 15 dollar kaart gaan kopen, terwijl met Paypal ik voor precies dat bedrag het kan kopen. Paypal zou echt de bom zijn voor mij.
De giftcards beginnen bij 5 dollar hoor. En daarna kan je precies kiezen hoeveel je wilt. Je kan ook 8 dollar kiezen etc.
Zijn er ook nog zulke deals op de 360? Of is daar nog niks van bekend? Of is daar nog niks van bekend?
Held! Net voor 11 dollar een gift card gekocht zodat ik Mordor kan halen. Ik wist dat dit bestond, alleen niet dat het ook met Paypal kon. Dan is het vanaf nu bye bye Offgamers.
Voor de mensen met een pc die graag Ori willen hebben: Op Steam is de game momenteel veel goedkoper! (5 eu)
GoT Season pass voor 9$ lijkt een prima deal ^^ The walking dead ook maar gelijk doen dan. Niet verwacht dat ik dit soort verhalende games tof zou vinden.
Ah wacht effe...70 games bedoelen ze mee zowel 360 als One games? Dan is dit inderdaad wel de volledige lijst.
Haar mag ook Ik weet ook niet waar het aan ligt dat het bij mij wel doet Zowel op de NL regio als US werkt bij mij paypal zonder CC
Haha, haar it is. Ja het is echt bizar. Maar dan de vraag, share jij ook en heb je ook een 'ander' adres in je billing info?
Ja ik share ook en dat gaat perfect. Broertje maakt gebruik van mijn gold En ja ik heb een adres in Delaware opgegeven Kan me herinneren dat vorig jaar er ook gedoe was met paypal en ea acces. Ook dat deed het bij de een wel en de ander niet
Is Goat simluator een beetje een leuk spel? Kost maar $6.69. Anders maar even kijken naar State of Decay of Shadow of Mordor voor $20.
Goat Simulator is wel grappig, maar naar 1uur had ik get gezien, alleen ff alle achievements gehaald kostte me 7uur waarvan 4 voor flaopy goat. Maar nu raak ik het spel niet meer aan.