Hmm Watchdogs maar 15 dollar. Btw weekly deals zijn ook wel nice. Lords of Fallen 24 dollar en Garden Warfare 10 dollar.
Garden Warfare voor 10 dollar... Kan je beter EA Access halen voor 25 dollar per jaar en dan heb je naast GW ook een hoop andere games.
Ik had wat tips op Reddit gevolgd, daar zeiden ze dat je op Paypal.com alle vooraf goedgekeurde betalingen van MS moet stopzetten en gewoon je Paypal 1x moet linken aan MS. Zo gezegd zo gedaan...nog steeds de error. . Mja..dan houd het op. MS Store it is.
Lego Batman 3 & GoT (duhh) S1 in the pocket. Nice deals. Vind alleen de Wolfensteil deals niet terug..
Alleen de Wolfenstein bundel zie ik. Dus Wolfenstein en Old Blood. Van 80 naar 40. https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Bundle/Wolfenstein-Bundle/162fe802-efa5-43b7-a9fe-d20121b7d54c
Wanneer komt de volgende batch met sales? Ben tot dusver niet heel erg onder de indruk van de prijzen.
State of decay en terraria. Tenzij er nog prijsverlagingen komen voor een dag blijft het hier denk ik bij. State of decay is wel echt vet.
- Shadow of mordor - Saints row 4 + gat out of hell - Goat simulator - Geometry Wars 3. Veel teveel weer en ik had het totaal niet nodig.
Titanfall Deluxe Saints Row IV + Gat Sleeping Dogs Was het nodig? Nee, ik heb ze allemaal al gespeeld op de PC, maar ik ga ze lekker nog een keertje uitspelen vanuit mijn luie stoel . Ik had laatst al die Wolfenstein bundle gekocht, de rest van de goede titels heb ik helaas al (gelukkig niet in mijn backlog )
Saints row 4 + gat out of hell, nog maar een keertje doen dan Lego Batman Watch Dogs toch maar niet gedaan en voor de pc voor 2 euro gehaald
Iemand Assassin's Creed Chronicles: China gekocht. In eerste instantie dacht ik dat het niets zou zijn, maar is dus een 2D game, had ik niet verwacht. Ziet er best interessant uit op YouTube.