Ik kan mij wel vinden in jouw commentaar.
De beta vond ik ruk en heb aan de hand daarvan besloten hem niet te halen. Omdat ik las dat men hem hier toch wel tof vond heb ik hem toch een kans gegeven. Echter na een paar racen was ik met tegenzin aan het spelen. Dit terwijl ik met driver / driv3r / midnight club 3 / uren rond kan rijden zonder iets te doen. Zelf euro truck simulator en spintires bevallen mij beter..
In GTA V zie je in de tussenfilmpjes wel de helicopter waarmee je aan kwam vliegen op de kruising staan.
Het contrast tussen het intro filmpje, de tussenfilmpjes en de daadwerkelijke game zijn werkelijk gigantisch,waardoor na elk filmpje het weer opvalt dat het geen prachtige game is. Daarnaast vind ik de auto's meer lijken op speelgoed auto's, laat staan het overige verkeer. Dat contrast is ook immens.
Vind de car physics in GTA V serieus beter, en dat als niet race game zijnde. Ik vermaak mij tot mijn spijt meer met free-roamen in GTA V dan in The Crew.
Het feit dat de auto's in een racegame gewoon niet lekker rijden, ook niet na 4 uur en die snelle auto's tussendoor, en het lijkt alsof je op ijs rijdt, is voor mij afdoende. Tenslotte voor mij het belangrijkste van een race game
Op sommige puntjes was ik misschien iets te overdreven, maar baalde gewoon dat deze game mij zo tegenvalt....
De link naar Driveclub legde ik omdat alle facetten daar wel lijken te kloppen, vanuit de basis een andere game I know.
Ben benieuwd of Project Cars de verwachtigingen op de console gaat waarmaken, oja en ik wil een nieuwe rallysport challenge, A2 racer, vakantieracer en midtown madness
Klik om te vergroten...