was schijnbaar niet het probleem vd servers van rocket league,.......... heel psn had online problems
Gisteravond 'effe' snel een paar potjes gedaan in de career mode....paar uur later pas af gezet. Speelt heerlijk, hopelijk vanaaf effe met wat gamebuddies.
Iemand al online kunnen spelen (met Rocket League)? Matchmaking functioneert weer maar hij blijft maar zoeken bij mij.
Jep, werkt gewoon hoor. Heb wel veel last van lag, maar dit heb ik ook met bijv. battlefield. Denk dat dat aan mijn internet ligt..
Rocket League schijnt ook nog eens de PS4 te oververhitten! http://www.psx-sense.nl/197186/rocket-league-bug-maakt-de-ps4-oververhit/
Sjezus...das wel een beetje stupid....hopelijk snel de patch, want voorlopig strat ik de game dus niet op...leuke game hoor, maar is me geen 400 euro waard.
Vandaag aardig wat potjes kunnen doen maar zodra het piekuur word kun je het wel vergeten. Echt jammer want dit is(was) snel een van m;n favourite games aan het worden
Ben niet meer zo vd multiplayer games, maar RL is zeker wel geinig. Heb wel continue de ball cam aan staan, anders word ik er helemaal gek van. Blijft lastig om goed in te schatten wanneer te jumpen enzo. Schiet er veel te vaak voor langs, of onder door
RL heeft net een patch gehad...de oververhit-patch neem ik aan. Jazeker, maar koop de game niet meteen...wil eerst eens wat Plus en Vita games wegwerken voordat ik weer iets koop.
Klopt, gisteren was de server down tot 00:00 voor een maintenance patch. En okay, ik weet ook niet of ik hem gelijk ga kopen. Heb nog beide Walking Dead games liggen dus die moeten eerst maar 's gespeeld worden.
Ziet er goed uit...maar ik blijf afwachtend met deze game. Achtergronden zijn saai en leeg. Hopelijk een mooie storyline, en niet te kort.... Triplechanger Blitzwing? VET! Hopelijk speelbaar! Hoe cool is het om te vliegen en te landen als fuckin' tank.