Ik wil graag Saints row halen, maar ik zie enkel de uitbreidingen staan (gat out of hell en re-elected). Zit de volledige game ook bij deze aanbieding? dus re-elected en gat out off hell + de game zelf van €49.50 voor €19.80, kan iemand dit bevestigen of ontkrachten voor me?
Is het 't waard om voor de uitgebreide versie te gaan voor Far Cry 4? Ik twijfel namelijk een beetje. Ergens ben ik ook bang dat deze game ooit onderdeel gaat worden van de Games with Gold, haha.
Dat kan je van iedere game zeggen natuurlijk. Al zie ik Far Cry echt niet snel komen nog. Game is ook nog geeneens een jaar oud.
Heeft er iemand state of decay gespeeld? Zoja is dat wat ? Is dat een beetje alla dead rising of compleet anders
Ik zou zeggen dat het twd the game is. Echt gericht op de survival en het is behoorlijk uitgebreid merkte ik al.
Echt een hele vette game als je niet dead rising verwacht. Jammer van de framedrops in de auto. Verder wel een heel vette game
Ik heb de season pass gekocht en deze valt inderdaad ontzettend tegen. Vooral ook omdat de co-op missies niet echt co-op te spelen zijn; een van beide spelers unlocked maar alles (waaronder enkele achievos). Valley of the yetis is wel leuk maar word snel saai, zeker als je alleen speelt.